- Reprezentowanie marki Volkswagen, odpowiadając na zapytania klientów przez telefon, czat oraz e-mail z profesjonalizmem i entuzjazmem.
- Precyzyjne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań problemów oraz działań kontynuacyjnych w systemie CRM.
- Analiza problemów technicznych z wykorzystaniem narzędzi analitycznych i zarządzania testami, proponowanie skutecznych rozwiązań.
- Współpraca z kolegami w zespole w celu doskonalenia ogólnego doświadczenia klienta.
- Utrzymywanie aktualnej wiedzy na temat produktów, polityki i usług Volkswagen, aby zapewnić klientom najnowsze informacje.
- Podtrzymywanie entuzjastycznego i ciepłego podejścia w każdej interakcji z klientem.
- Wykorzystywanie wiedzy motoryzacyjnej i cyfrowej do efektywnego rozwiązywania problemów.
- Minimum 1 rok doświadczenia w pracy w centrum obsługi klienta, najlepiej w branży motoryzacyjnej lub cyfrowej.
- Zamiłowanie do analizy problemów technicznych oraz znajomość narzędzi IT.
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1.
- Zdolność do zachowania spokoju i koncentracji podczas rozwiązywania problemów klientów.
- Wysokie umiejętności organizacyjne i dbałość o szczegóły.
- Kreatywne myślenie i ukierunkowanie na rozwiązania.
- Doświadczenie w pracy z markami luksusowymi, zwłaszcza w branży motoryzacyjnej.
- Znajomość systemów CRM.
- Pasja do motoryzacji oraz zainteresowanie nowoczesnymi technologiami oferowanymi przez Volkswagen.
- Wsparcie renomowanej marki Volkswagen, znanej z innowacyjności, jakości i satysfakcji klientów.
- Pełnopłatne szkolenia oraz możliwość ciągłego rozwoju zawodowego.
- Wydarzenia integracyjne i wsparcie liderów zespołu na każdym etapie pracy.
- Możliwości rozwoju kariery, przyczyniając się do przyszłości luksusowych doświadczeń motoryzacyjnych.
Podobne oferty:
10.03.2025
Customer Service Professional with German
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
GDAŃSK hybrid mode - 2 from the office Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and...
10.03.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. polskim
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów
Miejsce pracy: Lublin lub Warszawa, praca hybrydowa Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych klientów zmagających się z cukrzycą. Choroba utrudnia życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze. Do twoich zadań należeć będzie:...
10.03.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. polskim
Firma: Foundever
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Miejsce pracy: Lublin lub Warszawa, praca hybrydowa Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych klientów zmagających się z cukrzycą. Choroba utrudnia życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze. Do twoich zadań należeć będzie:...