Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z j. ang.

Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z j. ang.
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Reprezentowanie marki Volkswagen, odpowiadając na zapytania klientów przez telefon, czat oraz e-mail z profesjonalizmem i entuzjazmem.
  • Precyzyjne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań problemów oraz działań kontynuacyjnych w systemie CRM.
  • Analiza problemów technicznych z wykorzystaniem narzędzi analitycznych i zarządzania testami, proponowanie skutecznych rozwiązań.
  • Współpraca z kolegami w zespole w celu doskonalenia ogólnego doświadczenia klienta.
  • Utrzymywanie aktualnej wiedzy na temat produktów, polityki i usług Volkswagen, aby zapewnić klientom najnowsze informacje.
  • Podtrzymywanie entuzjastycznego i ciepłego podejścia w każdej interakcji z klientem.
  • Wykorzystywanie wiedzy motoryzacyjnej i cyfrowej do efektywnego rozwiązywania problemów.
Wymagania:
  • Minimum 1 rok doświadczenia w pracy w centrum obsługi klienta, najlepiej w branży motoryzacyjnej lub cyfrowej.
  • Zamiłowanie do analizy problemów technicznych oraz znajomość narzędzi IT.
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1.
  • Zdolność do zachowania spokoju i koncentracji podczas rozwiązywania problemów klientów.
  • Wysokie umiejętności organizacyjne i dbałość o szczegóły.
  • Kreatywne myślenie i ukierunkowanie na rozwiązania.
Mile widziane:
  • Doświadczenie w pracy z markami luksusowymi, zwłaszcza w branży motoryzacyjnej.
  • Znajomość systemów CRM.
  • Pasja do motoryzacji oraz zainteresowanie nowoczesnymi technologiami oferowanymi przez Volkswagen.
Oferujemy:
  • Wsparcie renomowanej marki Volkswagen, znanej z innowacyjności, jakości i satysfakcji klientów.
  • Pełnopłatne szkolenia oraz możliwość ciągłego rozwoju zawodowego.
  • Wydarzenia integracyjne i wsparcie liderów zespołu na każdym etapie pracy.
  • Możliwości rozwoju kariery, przyczyniając się do przyszłości luksusowych doświadczeń motoryzacyjnych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

10.03.2025

Customer Service Professional with German

Firma: Foundever

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

GDAŃSK hybrid mode - 2 from the office Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and...

Więcej informacji

10.03.2025

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. polskim

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Miejsce pracy: Lublin lub Warszawa, praca hybrydowa Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych klientów zmagających się z cukrzycą. Choroba utrudnia życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze. Do twoich zadań należeć będzie:...

Więcej informacji

10.03.2025

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. polskim

Firma: Foundever

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Miejsce pracy: Lublin lub Warszawa, praca hybrydowa Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych klientów zmagających się z cukrzycą. Choroba utrudnia życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze. Do twoich zadań należeć będzie:...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia