- Efektywna i profesjonalna obsługa klienta (telefoniczna, mailowa, chat) oraz dokumentowanie działań w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta.
- Bieżące aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach.
- Umiejętność wykorzystania znajomości branży motoryzacyjnej do rozwiązywania problemów klientów.
- Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta, mile widziane w branży motoryzacyjnej.
- Zaawansowana znajomość języka fińskiego (C1) oraz dobry angielski (B2).
- Umiejętność zachowania spokoju i takty w trudnych sytuacjach.
- Doskonałe umiejętności organizacyjne i rozwiązywania problemów.
- Chęć nauki i dostosowania się do nowych technologii.
- Doświadczenie z luksusowymi markami i systemami CRM.
- Pracę zdalną.
- Pakiet korzyści (system benefitów, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
- Szkolenia, wsparcie lidera zespołu, stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
Podobne oferty:
03.01.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Pomoc klientom przez telefon, e-mail, czat i media społecznościowe, Analiza potrzeb klientów i budowanie relacji, Podnoszenie jakości obsługi i satysfakcji klientów. Niemiecki na poziomie C1, angielski B1/B2, Umiejętność obsługi komputera i dbałość o szczegóły, Zdolności komunikacyjne i rozwiązywania...
03.01.2025
Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem słoweńskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Szybka i profesjonalna obsługa klienta (telefon, czat, email). Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z kolegami celem poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach i procedurach. Zapewnienie przyjaznej i entuzjastycznej komunikacji. Rozwiązywanie problemów...
03.01.2025
Pracownik Wsparcia Klienta z Językiem Chorwackim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Szybka i profesjonalna obsługa zapytań klientów przez telefon, chat i email. Dokumentacja interakcji z klientami i działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy doświadczeń klientów. Bieżąca znajomość oferty produktowej, usług, polityk i procedur. Emfaza i entuzjazm w kontaktach z klientami....