- Profesjonalna obsługa klienta przez telefon, czat i email.
- Dokumentowanie interakcji z klientami i działań w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu poprawy doświadczeń klientów.
- Bieżąca znajomość produktów, usług i procedur firmy.
- Ciepłe i entuzjastyczne podejście do każdego klienta.
- Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem wiedzy o produktach motoryzacyjnych i cyfrowych.
- Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta lub call center, najlepiej w branży motoryzacyjnej.
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne w języku flamandzkim (min. C1) i angielskim (min. B2).
- Umiejętność zachowania spokoju i takty w trudnych sytuacjach.
- Wysoka organizacja pracy i dbałość o szczegóły.
- Kreatywne umiejętności rozwiązywania problemów.
- Gotowość do nauki i adaptacji nowych technologii.
- Pracę zdalną z domu.
- Bogaty pakiet benefitów (system benefitów, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
- Zintegrowane wydarzenia team-buildingowe.
- Płatne szkolenia przygotowujące do bezpośredniej obsługi klienta.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Stabilne zatrudnienie na pełny etat na podstawie umowy o pracę.
Podobne oferty:
22.11.2024
Konsultant do mailowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem czeskim / węgierskim
Firma: Contact Center Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B
Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na mailowe zapytania konsumentów budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z...
21.11.2024
Customer service specialist in the automotive industry with Greek
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product offerings, services, policies,...
21.11.2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Firma: MPP - CYFROWA FOTO
Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów
ZAKRES OBOWIĄZKÓW pierwsza linia wsparcia dla klienta niemieckojęzycznego; codzienny kontakt mailowy i telefoniczny w j. niemieckim z klientami zamawiającymi nasze produkty - m.in. fotoksiążki, fotokalendarze, fotoobrazy i odbitki; skuteczne rozwiazywanie problemów klientów; współpraca z innymi działami Firmy w celu...