- Profesjonalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i e-maila.
- Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM oraz zapewnienie ich prawidłowego zakończenia i monitorowania.
- Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta.
- Informowanie klientów o aktualnych ofertach, politykach i usługach.
- Rozwiązywanie problemów związanych z produktami motoryzacyjnymi oraz cyfrowymi.
- Zaawansowana znajomość języka hiszpańskiego (min. poziom C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2).
- Umiejętność zachowania spokoju, taktowność i nastawienie na szukanie rozwiązań.
- Dobre zdolności organizacyjne, analityczne myślenie oraz kreatywność w rozwiązywaniu problemów.
- Chęć ciągłego rozwoju i otwartość na nowe technologie i procesy.
- Doświadczenie w pracy z markami premium oraz obsłudze klientów w segmencie luksusowym.
- Znajomość systemów CRM oraz pasja do branży motoryzacyjnej.
- Możliwość pracy zdalnej oraz wsparcie w rozwoju kariery w strukturach firmy.
- Atrakcyjny pakiet świadczeń, w tym prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie oraz system benefitów.
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, szkolenia wprowadzające i perspektywy dalszego rozwoju.
- Wydarzenia integracyjne i bieżące wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
Podobne oferty:
05.12.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji klientów. Biegła znajomość języka czeskiego lub...
05.12.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: śląskie / Gliwice
Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji klientów. Biegła znajomość języka czeskiego lub...
05.12.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: śląskie / Sosnowiec
Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji klientów. Biegła znajomość języka czeskiego lub...