Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej

Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail, reprezentowanie  z profesjonalizmem i entuzjazmem.
  • Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM.
  • Współpraca ze współpracownikami w celu poprawy ogólnej obsługi klienta.
  • Bycie na bieżąco z najnowszymi ofertami, zasadami i usługami  w celu zapewnienia klientom dokładnych i aktualnych informacji.
  • Okazywanie ciepła i entuzjazmu w każdej interakcji z klientem.
  • Wykorzystywanie wiedzy z zakresu motoryzacji i produktów cyfrowych do skutecznego rozwiązywania problemów.
Wymagania:
  • 1+ lat doświadczenia w call center lub obsłudze klienta, najlepiej w branży motoryzacyjnej.
  • Silne umiejętności komunikacyjne, minimum C1 w języku polskim.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, minimum B2 do komunikacji wewnętrznej, dokumentacji i szkoleń.
  • Podekscytowanie możliwością przyczynienia się do dalszego sukcesu i rozwoju  w sektorze motoryzacyjnym.
  • Umiejętność zachowania opanowania, taktu i koncentracji na rozwiązaniach podczas interakcji z klientami.
  • Dbałość o szczegóły i umiejętności organizacyjne.
  • Doskonałych umiejętności rozwiązywania problemów i kreatywnego, zorientowanego na rozwiązania sposobu myślenia.
  • Zamiłowanie do ciągłego uczenia się i dostosowywania do nowych technologii i procesów.
Oferujemy:
  • Wsparcie branży motoryzacyjnej, uznanej marki w branży motoryzacyjnej, znanej z zaangażowania w jakość, innowacyjność i zadowolenie klientów.
  • Praca z centrum Katowic.
  • W pełni płatne szkolenia zapewniające pełne przygotowanie do interakcji z klientami oraz możliwość ciągłego doskonalenia umiejętności.
  • Imprezy integracyjne wspierające środowisko pracy oparte na współpracy.
  • Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
  • Rozwijaj swoją karierę, przyczyniając się do budowania przyszłości luksusowych doświadczeń motoryzacyjnych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

01.06.2025

Doradca ds. obsługi klienta z językiem polskim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i Facebook. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych. Rozwiązywanie problemów technicznych. Porównania produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe. Praca z dokumentacją i zarządzanie...

Więcej informacji

01.06.2025

Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością języków obcych

Firma: HTH Recruitment

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Główne obowiązki: Udzielanie wsparcia technicznego przez telefon użytkownikom elektroniki użytkowej i sprzętu AGD (np. telewizory, lodówki, pralki) Diagnozowanie i rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych Udzielanie informacji o produktach i ich funkcjonalnościach Rejestrowanie zgłoszeń klientów w systemie...

Więcej informacji

01.06.2025

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Firma: GFL sp. z o. o.

Lokalizacja: mazowieckie / Błonie

Twój zakres obowiązków Bieżąca obsługa przydzielonej grupy Kontrahentów Budowanie trwałych relacji z Klientami w celu utrzymania wysokiej jakości obsługi klienta Kontakt telefoniczny lub mailowy z Klientami w celu wyjaśniania kwestii związanych ze zleceniami, fakturami i innymi tematami operacyjnymi Analiza i...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia