Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej

Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej
Miejsce pracy: woj. pomorskie
Zadania:
Co będziesz robić?
  • Odpowiadać na zapytania klientów telefonicznie, mailowo i przez czat. Utrzymywać aktualną dokumentację w systemie CRM. Współpracować z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Aktualizować wiedzę o ofertach i politykach firmy.
Wymagania:
  • Minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta, najlepiej w branży motoryzacyjnej.
  • Bardzo dobra znajomość duńskiego (min. C1) i angielskiego (min. B2).
  • Umiejętność zachowania spokoju i skupienia podczas interakcji z klientem.
  • Pasja do nauki.
Oferujemy:
  • Konkurencyjne wynagrodzenie. Możliwość pracy zdalnej. Pakiet korzyści: opieka zdrowotna, ubezpieczenie, system benefitów. Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę. Szkolenia i możliwości rozwoju.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

11.07.2025

Specjalista ds. obsługi posprzedażowej z językiem litewskim

Firma: AUTO1 Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Połczyńska 31A

Zadania: Codzienny kontakt z partnerami handlowymi i wsparcie w rozwiązywaniu bieżących spraw Obsługa zgłoszeń i roszczeń zgodnie z procedurami firmy Współpraca z zespołami w różnych krajach Europy Przygotowywanie analiz, zestawień i rekomendacji w ramach prowadzonych projektów Wymagania: Wykształcenie średnie...

Więcej informacji

11.07.2025

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Firma: Foundever

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu...

Więcej informacji

11.07.2025

Customer Service Professional with German

Firma: Foundever

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia