- Odpowiadać na zapytania klientów telefonicznie, mailowo i przez czat. Utrzymywać aktualną dokumentację w systemie CRM. Współpracować z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Aktualizować wiedzę o ofertach i politykach firmy.
- Minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta, najlepiej w branży motoryzacyjnej.
- Bardzo dobra znajomość duńskiego (min. C1) i angielskiego (min. B2).
- Umiejętność zachowania spokoju i skupienia podczas interakcji z klientem.
- Pasja do nauki.
- Konkurencyjne wynagrodzenie. Możliwość pracy zdalnej. Pakiet korzyści: opieka zdrowotna, ubezpieczenie, system benefitów. Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę. Szkolenia i możliwości rozwoju.
Podobne oferty:
15.06.2025
Konsultant ds. klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Obsługa klienta (przed i po sprzedaży) telefonicznie, mailowo oraz przez media społecznościowe. Rozpatrywanie reklamacji i rozwiązywanie problemów technicznych. Doradztwo produktowe, zarządzanie dokumentacją i danymi. Podtrzymywanie wysokiej jakości obsługi i pozytywnego wizerunku. Znajomość języka polskiego (C1) i...
15.06.2025
Technischer Kundenberater mit Deutsch
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Stelle: Technischer Kundenberater mit Deutsch Branche: Elektronik (Electrolux) Startdatum: 7 Juli Vertrag: Arbeitsvertrag Vollzeit Arbeitsmodell: Büroarbeit Stellenübersicht Wir suchen eine/n deutschsprachige/n Kundenberater/in für die telefonische Kundenbetreuung. Du bist verantwortlich für den technischen Support,...
15.06.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów firmy zapewniającej szybkie płatności internetowe; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta...