Specjalista ds. Obsługi Klienta w dziale serwisu


Firma widziszwszystko Sp. z o.o. posiada w swojej ofercie usługi satelitarnego monitorowania pojazdów - system widziszwszystko.

Zajmujemy się projektowaniem i wdrażaniem systemu.

ZAPRASZAMY NA NASZĄ STRONĘ INTERNETOWĄ www.widziszwszystko.pl

Dołącz do nas jako:

Specjalista ds. Obsługi Klienta w dziale serwisu
Twój zakres obowiązków
  • Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb
  • Obsługa posprzedażowa
  • Wsparcie techniczne
  • Rozdzielanie zadań pomiędzy poszczególnymi działami
  • Ścisła współpraca z działem sprzedaży
  • Ścisła współpraca z działem dokumentacji
  • Ścisła współpraca z działem serwisu
  • Tworzenie bazy danych
  • Dbanie o dobry wizerunek firmy
  • Profesjonalna i kompleksowa obsługa nowych i obecnych Klientów
Nasze wymagania
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • Umiejętność organizacji pracy
  • Zaangażowanie w wykonywane obowiązki
  • Znajomość pakietu Microsoft Office
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta mile widziane
  • Umiejętność planowania pracy własnej
  • Samodzielność
  • Odpowiedzialność i rzetelność
  • Obsługa komputera
Oferujemy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
  • Elastyczne formy zatrudnienia
  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Wewnętrzne szkolenia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań
  • Duży zakres samodzielności
  • Bardzo dobre warunki pracy (nowoczesne narzędzia pracy, przyjazna i swobodna atmosfera w pracy)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

28.12.2024

Pracownik Działu Obsługi Klienta

Firma: widziszwszystko sp. z.o.o

Lokalizacja: lubuskie / Gorzów Wielkopolski

Obowiązki: Kontaktowanie się telefoniczne z potencjalnymi klientami. Utrzymywanie relacji i badanie potrzeb obecnych Klientów. Obsługa posprzedażowa klientów. Zapewnianie wsparcia technicznego. Koordynacja zadań między działami. Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji i serwisu. Zarządzanie bazą danych...

Więcej informacji

27.12.2024

Doradca ds. podróży z językiem greckim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Opis stanowiska: Komunikacja z klientami przez telefon, czat oraz e-mail, obsługa rozmów przychodzących i wychodzących. Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów. Zarządzanie wrażliwymi danymi klientów w sposób profesjonalny i poufny. Współpraca z zespołem pełnych pasji profesjonalistów. Wymagania: Biegła...

Więcej informacji

25.12.2024

Przedstawiciel obsługi klienta

Firma: Biznes Partner Krzysztof Stasiak

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Główne obowiązki: Komunikuj się z klientami za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej lub kanałów czatu online, aby odpowiedzieć na ich pytania dotyczące produktów, zamówień, płatności itp. Rozwiązuj skargi i problemy klientów, aby zapewnić terminowe i skuteczne rozwiązania. Śledź opinie klientów,...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia