TWOJA ROLA: Wspieranie niemieckiego zespołu sprzedaży i dbanie o zadowolenie klientów
- Jako członek naszego zespołu Obsługi Klienta będziesz odpowiedzialny za komunikację z naszymi klientami w Niemczech, a także za wspieranie menedżerów sprzedaży na wyznaczonym obszarze
- W ścisłej współpracy z nimi opracowujesz propozycje i gromadzisz wszystkie informacje niezbędne do przygotowania ofert
- Jako członek zespołu działu Obsługi Klienta odgrywasz aktywną rolę w rozwijaniu i utrzymywaniu pozytywnych relacji z klientami
- Zapewniasz koordynację procesu realizacji zamówienia przy współpracy z innymi działami w firmie
- Informujesz klientów o terminach dostaw i wszelkich zmianach statusu zamówienia oraz o kluczowych aspektach jego realizacji
- Wprowadzasz niezbędne dane do naszego systemu SAP
- Podlegasz Kierownikowi ds. Obsługi Klienta i uczestniczysz w spotkaniach zespołu
- Jeśli dobrze odnajdujesz się w pracy z ludźmi, lubisz wyzwania i masz doświadczenie w dziale obsługi klienta lub pokrewnym – to miejsce dla Ciebie!
- Komunikujesz się biegle w języku niemieckim i angielskim (w mowie i piśmie), co umożliwi Ci kontakty z naszymi klientami w Niemczech
- Jesteś zaangażowany, sumienny i zorientowany na klienta
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej i zdolności do zarządzania wieloma zadaniami są potrzebne do pracy na tym stanowisku
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office będzie niezbędna i pomocna, znajomość SAP jest dodatkowym atutem
- Wyjątkową okazję do pracy w międzynarodowej, innowacyjnej i stabilnej firmie oferującej wysokiej jakości produkty i obecnej w kilkudziesięciu krajach Europy, Stanach Zjednoczonych i Ameryce Południowej.
- Środowisko o silnej kulturze organizacyjnej, opartej na zaufaniu, uczciwości i szacunku dla jednostki
- Możliwość wykorzystania swoich umiejętności językowych i rozwijania wiedzy specjalistycznej dzięki pracy z zespołem ekspertów w przyjaznym i profesjonalnym środowisku pracy
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze godzin
- Wynagrodzenie podstawowe oraz szeroki wachlarz świadczeń dodatkowych:
- Świadczenia z ZFŚS (zabawa mikołajkowa, dofinansowania na święta, wydarzenia rodzinne takie jak urodzenia dziecka, ślub, zapomogi na wydarzenia losowe)
- Karta do automatów z przekąskami i napojami
- Dodatkowe benefity (m.in. prywatna opieka medyczna, program sportowy Medicover, ubezpieczenie grupowe na życie)
- Program poleceń pracowniczych
- Możliwość udziału w ciekawych inicjatywach pracowniczych
Podobne oferty:
08.05.2025
Specjalista ds. Rozwoju Sprzedaży – branża transportowa
Firma: DONE Deliveries sp. z o.o.
Lokalizacja: małopolskie / Andrychów, Stefana Batorego 35
Zakres obowiązków: Aktywne budowanie relacji z nowymi klientami i zwiększanie liczby zapytań ofertowych, Kreatywne pozyskiwanie klientów i promowanie nowoczesnych rozwiązań transportowych, Praca z dedykowanym systemem CRM oraz na giełdach transportowych, Współtworzenie nowych standardów w kontaktach z klientami....
07.05.2025
Specjalista ds. Ofertowania i Sprzedaży
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: śląskie / Gliwice
Przygotowywanie ofert handlowych i specyfikacji Prowadzenie bazy danych ofert i analizowanie działań konkurencji Aktywne wyszukiwanie możliwości sprzedażowych Tworzenie i aktualizowanie baz danych Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów Dobra znajomość języka angielskiego Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze...
06.05.2025
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Firma: Roca Polska
Lokalizacja: śląskie / Gliwice
Zakres obowiązków: Przygotowywanie ofert handlowych i specyfikacji Prowadzenie bazy danych ofert Aktywne wyszukiwanie możliwości sprzedażowych Monitorowanie działań konkurencji Przygotowywanie baz danych Wymagania: Wykształcenie wyższe lub wyższe niepełne Dobrą znajomość języka angielskiego Orientacje na...