Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim

 

Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim
Lublin
Co należy do Twoich ciekawych zadań?
  • Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów
  • Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych
  • Wprowadzanie danych do systemu
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
  • Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów
  • Dbanie o wysoką jakość obsługi
Czego od Ciebie oczekujemy?
  • Znajomości języka polskiego w stopniu biegłym (C1) oraz znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B2)
  • Umiejętności obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
  • Komunikatywności i nastawienia na pracę z ludźmi
  • Wysokiej kultury osobistej i orientacji na potrzeby klienta
  • Operatywności, dobrej organizacji i wysokiego poziomu motywacji do pracy
Co możemy dać Ci w zamian?
  • Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy – pracujemy w systemie zmianowym
  • Bogaty pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
  • Pracę w komfortowym biurze w centrum Lublina (Czechów)
  • Szkolenie przygotowujące do pracy
  • Wiele wyzwań i ambitnych zadań
  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

05.05.2024

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Firma: Vetlab Sp. z o.o.

Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, ul. Wodzisławska 6

Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych. Wymagania: Wykształcenie wyższe, preferowane biologiczne lub pokrewne, Znajomość języka...

Więcej informacji

05.05.2024

Customer Services Professional with Romanian

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals; Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Investigate,...

Więcej informacji

05.05.2024

Pracownik Działu Obsługi Klienta

Firma: Selgros Cash&Carry

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych Klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa Klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji. Poszukujemy Osób: komunikatywnych i potrafiących pracować w zespole, posiadających łatwość w nawiązywaniu kontaktu z...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia