- Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów
- Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych
- Wprowadzanie danych do systemu
- Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
- Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów
- Dbanie o wysoką jakość obsługi
- Znajomości języka polskiego w stopniu biegłym (C1) oraz znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B2)
- Umiejętności obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
- Komunikatywności i nastawienia na pracę z ludźmi
- Wysokiej kultury osobistej i orientacji na potrzeby klienta
- Operatywności, dobrej organizacji i wysokiego poziomu motywacji do pracy
- Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy – pracujemy w systemie zmianowym
- Bogaty pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
- Pracę w komfortowym biurze w centrum Lublina (Czechów)
- Szkolenie przygotowujące do pracy
- Wiele wyzwań i ambitnych zadań
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie
Podobne oferty:
05.05.2024
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Vetlab Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, ul. Wodzisławska 6
Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych. Wymagania: Wykształcenie wyższe, preferowane biologiczne lub pokrewne, Znajomość języka...
05.05.2024
Customer Services Professional with Romanian
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów
Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals; Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Investigate,...
05.05.2024
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Firma: Selgros Cash&Carry
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych Klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa Klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji. Poszukujemy Osób: komunikatywnych i potrafiących pracować w zespole, posiadających łatwość w nawiązywaniu kontaktu z...