Specjalista ds. Obsługi Klienta w Sektorze Medycznym

Ogłoszenie numer: 9931018, z dnia 2025-06-12

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Sektorze Medycznym

Miejsce pracy: Szczecin

 

Opis stanowiska

  • Umawianie wizyt oraz wydawanie dokumentacji medycznej i recept.
  • Dbanie o wysoką jakość obsługi pacjentów.
  • Pobieranie opłat za świadczone usługi.
  • Promocja i sprzedaż usług medycznych.

Wymagania

  • Doświadczenie zawodowe (preferowane w obsłudze klienta lub sprzedaży).
  • Umiejętność budowania relacji, empatia, organizacja i odpowiedzialność.
  • Komunikatywność w języku angielskim lub niemieckim jako atut.

Oferujemy

  • Umowę zlecenie na pełen etat.
  • Elastyczny grafik pracy.
  • Praca zmianowa, centrum otwarte: poniedziałek - sobota, niedziele i święta wolne.
  • Premie kwartalne zależne od wyników.
  • Prywatną opiekę medyczną.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

13.06.2025

Młodszy Doradca Klienta

Firma: GFL sp. z o. o.

Lokalizacja: mazowieckie / Błonie

ZADANIA Obsługa i budowanie relacji z przydzielonymi Klientami, kontakt telefoniczny/mailowy, rozwiązywanie problemów, sporządzanie raportów, współpraca z innymi działami, obsługa narzędzi wsparcia procesu. WYMAGANIA Wysokie zdolności komunikacyjne, samodzielność, organizacja pracy, proaktywność, umiejętność...

Więcej informacji

13.06.2025

Konsultant ds. klienta w sektorze motoryzacyjnym z językiem duńskim

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: pomorskie /

Odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, email i czat. Utrzymywanie aktualnych danych w systemie CRM. Współpraca zespołowa dla lepszej obsługi klienta. Aktualizacja informacji o produktach i polityce firmy. Min. 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta, preferowana branża motoryzacyjna. Wysoka biegłość w języku...

Więcej informacji

13.06.2025

Konsultant ds. klienta w sektorze motoryzacyjnym z językiem duńskim

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: wielkopolskie /

Odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, email i czat. Utrzymywanie aktualnych danych w systemie CRM. Współpraca zespołowa dla lepszej obsługi klienta. Aktualizacja informacji o produktach i polityce firmy. Min. 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta, preferowana branża motoryzacyjna. Wysoka biegłość w języku...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia