- Budować i utrzymywać trwałe relacje z Klientami z całej Europy.
- Uczestniczyć w szkoleniach z najlepszych praktyk obsługi Klienta.
- Rozwijać umiejętności aktywnej sprzedaży i negocjacji.
- Komunikować się z klientami.
- Poszerzać wiedzę branżową i wkładać w pracy własną inicjatywę zgodnie z wartościami naszej firmy: Explore, Own, Deliver, NoBullshit.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1).
- Chęć nauki i rozwoju w obszarze obsługi klienta oraz logistyki.
- Pozytywne nastawienie do pracy w zespole i samodzielne podejście do zadań.
- Elastyczny tryb pracy (hybrydowy po 6 miesiącach onboardingu).
- Szkolenia i wsparcie mentorów.
- Bogaty pakiet benefitów: m.in. dofinansowanie zajęć sportowych, opieka medyczna, ubezpieczenie życiowe.
- Nieformalna atmosfera, brak dress code’u, wyjątkowe wydarzenia integracyjne.
Podobne oferty:
31.01.2025
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niderlandzkim i angielskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta (czat, e-mail, telefon); Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja celów ustalonych przez zarządzanie i klienta; Przestrzeganie procedur i polityk firmy zapewniających jakość; Skuteczne i terminowe wykonywanie codziennych zadań; Utrzymywanie wysokich standardów...
31.01.2025
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta; Uzupełnianie danych w systemie. Biegła znajomość języka polskiego; Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym; Wysoka kultura osobista i empatia; Doświadczenie w obsłudze klienta nie jest wymagane, ale będzie stanowiło dodatkowy atut.
31.01.2025
Customer Service Professional with Croatian
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
(Remote from Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...