- Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i email.
- Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami oraz wprowadzanie rozwiązań i działań następczych w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta.
- Bieżące śledzenie informacji o produktach, usługach i procedurach w celu zapewnienia dokładnych informacji klientom.
- Demonstracja entuzjazmu i ciepła w każdej interakcji z klientem.
- Wykorzystanie wiedzy o produktach motoryzacyjnych i cyfrowych do efektywnego rozwiązywania problemów.
- Minimum rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta, preferowane w branży motoryzacyjnej.
- Bardzo dobra znajomość języka francuskiego (min. poziom C1) i angielskiego (min. poziom B2).
- Umiejętność zachowania spokoju i taktu w kontaktach z klientami.
- Wysoka dokładność i umiejętności organizacyjne.
- Doskonałe umiejętności rozwiązywania problemów i kreatywne myślenie.
- Gotowość do nauki i adaptacji do nowych technologii i procesów.
- Pracę zdalną z domu.
- Pakiet korzyści (system benefitów, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
- Imprezy integracyjne.
- Płatne szkolenia przygotowujące do bezpośredniej pracy z klientami.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Stabilne zatrudnienie na pełny etat na umowę o pracę.
Podobne oferty:
22.11.2024
Konsultant do mailowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem czeskim / węgierskim
Firma: Contact Center Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B
Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na mailowe zapytania konsumentów budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z...
21.11.2024
Customer service specialist in the automotive industry with Greek
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product offerings, services, policies,...
21.11.2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Firma: MPP - CYFROWA FOTO
Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów
ZAKRES OBOWIĄZKÓW pierwsza linia wsparcia dla klienta niemieckojęzycznego; codzienny kontakt mailowy i telefoniczny w j. niemieckim z klientami zamawiającymi nasze produkty - m.in. fotoksiążki, fotokalendarze, fotoobrazy i odbitki; skuteczne rozwiazywanie problemów klientów; współpraca z innymi działami Firmy w celu...