Specjalista ds. Obsługi Klienta z Francuskim w Branży Motoryzacyjnej

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Francuskim w Branży Motoryzacyjnej
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i email.
  • Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami oraz wprowadzanie rozwiązań i działań następczych w systemie CRM.
  • Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta.
  • Bieżące śledzenie informacji o produktach, usługach i procedurach w celu zapewnienia dokładnych informacji klientom.
  • Demonstracja entuzjazmu i ciepła w każdej interakcji z klientem.
  • Wykorzystanie wiedzy o produktach motoryzacyjnych i cyfrowych do efektywnego rozwiązywania problemów.
Wymagania:
  • Minimum rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta, preferowane w branży motoryzacyjnej.
  • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego (min. poziom C1) i angielskiego (min. poziom B2).
  • Umiejętność zachowania spokoju i taktu w kontaktach z klientami.
  • Wysoka dokładność i umiejętności organizacyjne.
  • Doskonałe umiejętności rozwiązywania problemów i kreatywne myślenie.
  • Gotowość do nauki i adaptacji do nowych technologii i procesów.
Oferujemy:
  • Pracę zdalną z domu.
  • Pakiet korzyści (system benefitów, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
  • Imprezy integracyjne.
  • Płatne szkolenia przygotowujące do bezpośredniej pracy z klientami.
  • Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
  • Stabilne zatrudnienie na pełny etat na umowę o pracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

22.11.2024

Konsultant do mailowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem czeskim / węgierskim

Firma: Contact Center Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B

Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na mailowe zapytania konsumentów budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z...

Więcej informacji

21.11.2024

Customer service specialist in the automotive industry with Greek

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product offerings, services, policies,...

Więcej informacji

21.11.2024

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Firma: MPP - CYFROWA FOTO

Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów

ZAKRES OBOWIĄZKÓW pierwsza linia wsparcia dla klienta niemieckojęzycznego; codzienny kontakt mailowy i telefoniczny w j. niemieckim z klientami zamawiającymi nasze produkty - m.in. fotoksiążki, fotokalendarze, fotoobrazy i odbitki; skuteczne rozwiazywanie problemów klientów; współpraca z innymi działami Firmy w celu...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia