Ogłoszenie numer: 9506155, z dnia 2025-02-10
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim i angielskim (Help Desk)
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska
- Profesjonalna obsługa klientów niemieckojęzycznych przez telefon, email oraz chat.
- Efektywne zarządzanie i procesowanie zgłoszeń w systemie ticketowym.
- Samodzielne rozwiązywanie problemów technicznych oraz eskalowanie skomplikowanych przypadków.
- Utrzymywanie regularnego kontaktu z klientami, zgodnie z wysokimi standardami naszej firmy.
Wymagania
- Płynna znajomość języka niemieckiego i bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2 w obu językach).
- Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym.
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office.
- Umiejętność analitycznego myślenia i szybkiego rozwiązywania problemów.
- Chęci do nauki, pracy zespołowej i rozwoju w dziedzinie IT.
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub na Help Desku będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
- Możliwość pracy zdalnej, hybrydowej lub stacjonarnej w dynamicznie rozwijającej się branży IT Service Desk.
- Konkurencyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet socjalny, w tym prywatna opieka medyczna, programy rozwoju kariery, kursy językowe i więcej.
- Miesięczne szkolenia wdrożeniowe oraz wsparcie merytoryczne.
- Elastyczny system kafeteryjny, bonusy za wyniki i relokację, dodatkowy dzień wolny w dniu urodzin oraz możliwość zdobycia certyfikatów językowych.
Podobne oferty:
22.02.2025
Konsultant Obsługi Klienta z językiem angielskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Odpowiadanie na zapytania dotyczące rezerwacji noclegów, punktów lojalnościowych, wsparcia przy płatnościach i zwrotach kosztów. Rejestrowanie i monitorowanie interakcji z klientami za pomocą dedykowanych narzędzi. Zarządzanie kanałami komunikacji: telefon, e-mail, czat. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi i...
10.02.2025
Konsultant
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Lokalizacja: mazowieckie / Jabłonowo (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola), Jabłonowo
rozmawianie przez telefon z klientami, często wietnamskojęzycznymi, udzielanie pełnej informacji oraz porad i pomocy klientom przy doborze odpowiednich towarów przez telefon, odpowiadanie klientom na wiadomości elektroniczne, często w języku wietnamskim, reklamowanie towarów przez telefon, przyjmowanie reklamacji i...
28.01.2025
Back-office Specialist with Greek or German
Firma: HRS Recruitment Services Bulgaria Ltd.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Main responsibilities: Interacting with clients exclusively through email and live chat to discuss the companys products; Keeping players informed about new requirements and upcoming bonuses; Working closely with internal company departments; Offering prompt assistance to address requests. Our client offers: Competitive salary;...