Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Dla naszego nowego międzynarodowego biura w Gliwicach (Polska) poszukujemy zmotywowanych pracowników, którzy wspólnie z nami zbudują zespół do obsługi klienta i planowania usług, wspierający naszych klientów i opiekunów w pięciu lokalizacjach w Niemczech.
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Miejsce pracy: Gliwice
Zakres obowiązków:
  • Obsługa klientów z Niemiec telefonicznie i mailowo.
  • Organizacja pracy opiekunów na terenie Niemiec.
  • Współpraca z zespołami planistów i doradców klienta.
  • Nadzór nad dokumentacją i rejestrami czasu pracy.
  • Zarządzanie urlopami i koordynacja z różnymi działami.
  • Zapewnianie wysokiej jakości usług poprzez efektywną komunikację.
Wymagania kandydata:
  • Biegła znajomość języka niemieckiego.
  • Umiejętności komunikacyjne i empatia.
  • Zdolności organizacyjne.
  • Doświadczenie w administracji lub obsłudze klienta.
  • Sprawne posługiwanie się narzędziami IT i MS Office.
  • Samodzielność i odpowiedzialność w pracy.
Oferujemy:
  • Stanowisko w Gliwicach.
  • Dodatki finansowe i socjalne.
  • Elastyczny harmonogram pracy.
  • Możliwość home office.
  • Intensywne szkolenie.
  • Praca w międzynarodowym, wspierającym zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

17.09.2025

Konsultant Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami dbanie o wysoki poziom satysfakcji klientów i realizację wyznaczonych wskaźników aktywne wsparcie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1) oraz podstawowa znajomość języka angielskiego (min....

Więcej informacji

17.09.2025

Customer service specialist in the automotive industry with German

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience Stay updated on product offerings, services, policies, and...

Więcej informacji

16.09.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Obsługa klientów za pośrednictwem e-mail i czatu zgodnie z wysokimi standardami. Odpowiadanie na zapytania i rozwiązywanie problemów klientów. Realizacja wyznaczonych wskaźników satysfakcji klienta. Aktywne słuchanie i pełne zaangażowanie w potrzeby klienta. Biegła znajomość języka niemieckiego na poziomie C1....

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia