Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Dla naszego nowego międzynarodowego biura w Gliwicach (Polska) poszukujemy zmotywowanych pracowników, którzy wspólnie z nami zbudują zespół do obsługi klienta i planowania usług, wspierający naszych klientów i opiekunów w pięciu lokalizacjach w Niemczech.
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Miejsce pracy: Gliwice
Zakres obowiązków:
  • Obsługa klientów z Niemiec telefonicznie i mailowo.
  • Organizacja pracy opiekunów na terenie Niemiec.
  • Współpraca z zespołami planistów i doradców klienta.
  • Nadzór nad dokumentacją i rejestrami czasu pracy.
  • Zarządzanie urlopami i koordynacja z różnymi działami.
  • Zapewnianie wysokiej jakości usług poprzez efektywną komunikację.
Wymagania kandydata:
  • Biegła znajomość języka niemieckiego.
  • Umiejętności komunikacyjne i empatia.
  • Zdolności organizacyjne.
  • Doświadczenie w administracji lub obsłudze klienta.
  • Sprawne posługiwanie się narzędziami IT i MS Office.
  • Samodzielność i odpowiedzialność w pracy.
Oferujemy:
  • Stanowisko w Gliwicach.
  • Dodatki finansowe i socjalne.
  • Elastyczny harmonogram pracy.
  • Możliwość home office.
  • Intensywne szkolenie.
  • Praca w międzynarodowym, wspierającym zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

29.07.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Firma: English Language Centre "First Decision"

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 123A

Opis stanowiska Obsługa klientów oraz komunikacja za pomocą komunikatorów i mediów społecznościowych, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (mailowej i tradycyjnej), Dobór oferty edukacyjnej (kursów) do potrzeb klienta, Budowanie i utrzymywanie relacji z kursantami oraz rodzicami, Doprowadzenie do...

Więcej informacji

26.07.2025

Konsultant ds. Obsługi Klienta

Firma: English Language Centre "First Decision"

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 123A

ZADANIA Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory. Zarządzanie korespondencją i dokumentacją. Dostosowanie produktów do wymagań klientów. Prowadzenie negocjacji i finalizowanie sprzedaży. Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych. Tworzenie raportów, zarządzanie płatnościami w systemie...

Więcej informacji

16.07.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem norweskim (branża streamingowa)

Firma: Concentrix

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Wsparcie użytkowników platform streamingowych przez telefon, e-mail i czat Rozwiązywanie problemów technicznych oraz pytań dotyczących konta i subskrypcji Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych jako pierwsza linia kontaktu Profesjonalne podejście do zgłoszeń i reklamacji – z empatią i skutecznością...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia