Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Dołącz do nas w Foundever! 
 
Foundever jest jednym z wiodącym przedsiębiorstwem w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu i analityki.! 
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Praca zdalna z terenu Polski

Rozpoczęcie pracy od zaraz

 

Do twoich zadań należeć będzie:
  • Telefoniczna i mailowa obsługa klienta nowoczesnego systemu płatności, zgodna z najwyższymi standardami; 
  • Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;   
  • Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
  • Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1) i znasz podstawy j. angielskiego (A2); 
  • Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;   
  • Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic;   
  • Jesteś osobą zmotywowaną i chętną, aby się rozwijać. 
Dołącz do nas a zyskasz:
  • Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako Specjalista ds. Obsługi klienta;    
  • Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);  
  • Pracę zdalną z terenu Polski;
  • Świetną atmosferę w zgranym zespole.
Co jeszcze warto wiedzieć?
  • Wczasy pod gruszą, dofinansowanie do zakupu okularów - to dla nas standard;
  • Jeśli jesteś rodzicem, Twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;   
  • Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia; 
  • Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników. 

Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!

 
 
When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.

Podobne oferty:

04.09.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży

Firma: ESline Sp. z o.o.

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań

Zadania: Prezentowanie usług firmy klientom bezpośrednio i telefonicznie Przygotowywanie ofert handlowych dopasowanych do potrzeb klienta Obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji biznesowych Zarządzanie bazą danych, przyjmowanie i rejestrowanie zleceń Analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji...

Więcej informacji

04.09.2025

Pracownik Punktu Obsługi Klienta​ (m/k)

Firma: AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Ełk

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami; Przyjmowanie reklamacji; Wprowadzanie reklamacji do systemu; Obsługa Klienta w dziale kas; Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji...

Więcej informacji

04.09.2025

Client Support Specialist with French

Firma: Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Job location: Gdańsk, work from the office At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Kraków, Gdańsk, Wrocław. With the capacity to support various clients, we offer a world of...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia