Ogłoszenie numer: 9774829, z dnia 2025-05-08
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. norweskim
Miejsce pracy: Warszawa, Wola
Opis stanowiska
- Początkowe 4-6 miesięcy pracy z biura, potem możliwość pracy zdalnej w systemie hybrydowym.
- Stać się pierwszym punktem kontaktu dla zapytań związanych z podróżami.
- Doradzać w zakresie lotów, produktów, metod płatności i programów członkowskich.
- Pomagać w zakupie biletów lotniczych i obsłudze różnych form płatności.
- Udzielać wsparcia w trudnościach związanych z podróżami.
- Obsługa klienta poprzez rozmowy telefoniczne, czat i email.
Wymagania
- Biegła znajomość języka norweskiego (C1) i angielskiego (B2).
- Współpracująca, cierpliwa i otwarta osoba.
- Skoncentrowanie na precyzji oraz zdolność do jasnej i efektywnej komunikacji.
- Umiejętność słuchania i wysoka organizacja pracy.
Oferujemy
- Stabilna praca w międzynarodowej firmie.
- Równe szanse dla wszystkich bez względu na wiek czy płeć.
- Rozwijające środowisko pracy z możliwościami coachingów i mentoringu.
Podobne oferty:
02.06.2025
Doradca Klienta z językiem duńskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Wsparcie dla użytkowników duńskojęzycznych przez telefon, email oraz chat. Techniczna pomoc dla entuzjastów streamingu. Przetwarzanie skarg z empatią, utrzymywanie zaufania. Pierwszy punkt kontaktu dla klientów indywidualnych i biznesowych. Zdolności zespołowe i poczucie humoru. Skoncentrowanie na doświadczeniku...
02.06.2025
Konsultant ds. Wsparcia Klienta z j. norweskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Zapewnianie jakościowej obsługi streamingowej, zarządzanie problemami technicznymi. Obsługa klienta poprzez różne kanały komunikacji. Zarządzanie i rozwiązywanie skarg klientów, podnoszenie ich zadowolenia. Wspieranie klientów w aspektach technicznych i administracyjnych. Znajomość języka norweskiego na poziomie...
02.06.2025
Specjalista ds. sprzedaży w języku niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
Obsługa klientów, aktywizacja sprzedaży, zarządzanie CRM Znajomość języka niemieckiego (C1), angielskiego (B2), umiejętności sprzedażowe