Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. słoweńskim)

Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. słoweńskim)
Miejsce pracy: Gdańsk
Zakres obowiązków
  • jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu
  • będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się zgłoszeń
  • bierzesz udział w całym procesie realizacji usługi serwisu: rejestracja zgłoszenia, kontakt i współpraca z naszym działem serwisu, informowanie klienta o postępach i realizacji naprawy
  • rola ta jest niezwykle ważna w sytuacjach krytycznych, to dzięki sprawnej obsłudze klienta jesteśmy w stanie zagwarantować szybką i efektywną pomoc oraz bezpieczeństwo naszych pasażerów
JEŚLI…
  • masz już doświadczenie w pracy z klientami, lub chcesz rozwijać się z dziale obsługi klienta
  • znasz język serbski, chorwacki lub słoweński w stopniu bardzo dobrym
  • znasz język polski oraz angielski na poziomie minimum komunikatywnym
  • jesteś osobą samodzielną i umiesz współpracować w ramach zespołu
  • umiesz radzić sobie w sytuacjach stresujących
  • chcesz rozwijać swoją wiedzę dotyczącą narzędzi CRM (SAP, Salesforce)

Nasza oferta jest dla Ciebie!

 

Oferujemy
  • Pracę w stabilnej międzynarodowej organizacji
  • Umowę o pracę
  • Możliwość szkolenia i rozwijania kompetencji
  • Dużą satysfakcję kiedy myślisz o swojej pracy i widzisz osoby, którym pomogłeś/łaś
  • Benefity: ubezpieczenie medyczne, dodatkowe ubezpieczenie na życie, kafeteryjny system benefitów MyBenefit (włączając Multisport), program wsparcia pracowników
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw nr 133 Poz. 883)"

Podobne oferty:

21.04.2025

Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas

Firma: Transgourmet Polska

Lokalizacja: łódzkie / Łódź

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie rozliczeń kasowych wystawianie i księgowanie faktur,...

Więcej informacji

21.04.2025

Pracownik obsługi klienta na stacji paliw

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie

Lokalizacja: dolnośląskie / Głogów

obsługa klienta, przyjmowanie i wykładanie towaru, utrzymanie obiektu czystości Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Więcej informacji

21.04.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. chorwackim)

Firma: Kone Sp. z o.o.

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Zakres obowiązków jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się zgłoszeń bierzesz udział w całym procesie realizacji usługi...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia