- jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu
- będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się zgłoszeń
- bierzesz udział w całym procesie realizacji usługi serwisu: rejestracja zgłoszenia, kontakt i współpraca z naszym działem serwisu, informowanie klienta o postępach i realizacji naprawy
- rola ta jest niezwykle ważna w sytuacjach krytycznych, to dzięki sprawnej obsłudze klienta jesteśmy w stanie zagwarantować szybką i efektywną pomoc oraz bezpieczeństwo naszych pasażerów
- masz już doświadczenie w pracy z klientami, lub chcesz rozwijać się z dziale obsługi klienta
- znasz język serbski, chorwacki lub słoweński w stopniu bardzo dobrym
- znasz język polski oraz angielski na poziomie minimum komunikatywnym
- jesteś osobą samodzielną i umiesz współpracować w ramach zespołu
- umiesz radzić sobie w sytuacjach stresujących
- chcesz rozwijać swoją wiedzę dotyczącą narzędzi CRM (SAP, Salesforce)
Nasza oferta jest dla Ciebie!
- Pracę w stabilnej międzynarodowej organizacji
- Umowę o pracę
- Możliwość szkolenia i rozwijania kompetencji
- Dużą satysfakcję kiedy myślisz o swojej pracy i widzisz osoby, którym pomogłeś/łaś
- Benefity: ubezpieczenie medyczne, dodatkowe ubezpieczenie na życie, kafeteryjny system benefitów MyBenefit (włączając Multisport), program wsparcia pracowników
Podobne oferty:
21.04.2025
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
Firma: Transgourmet Polska
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie rozliczeń kasowych wystawianie i księgowanie faktur,...
21.04.2025
Pracownik obsługi klienta na stacji paliw
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Lokalizacja: dolnośląskie / Głogów
obsługa klienta, przyjmowanie i wykładanie towaru, utrzymanie obiektu czystości Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:
21.04.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. chorwackim)
Firma: Kone Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Zakres obowiązków jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się zgłoszeń bierzesz udział w całym procesie realizacji usługi...