- Będziesz odpowiadał za profesjonalną i szybką komunikację z klientami poprzez telefon, chat i e-mail.
- Twoim zadaniem będzie dokumentowanie zgłoszeń i interakcji w systemie CRM.
- Będziesz współpracować z innymi działami, aby poprawiać jakość obsługi klienta.
- Do Twoich obowiązków należy także aktualizowanie wiedzy na temat produktów, usług i procedur, aby dostarczać klientom precyzyjnych informacji.
- Będziesz wykorzystywał wiedzę na temat produktów motoryzacyjnych do rozwiązywania problemów i odpowiadania na pytania klientów.
- Posiadasz co najmniej roczne doświadczenie w obszarze obsługi klienta lub call center.
- Komunikujesz się płynnie w języku szwedzkim (min. C1) oraz dobrze w języku angielskim (min. B2).
- Potrafisz zachować spokój i podejście zorientowane na rozwiązanie, nawet w trudnych sytuacjach.
- Jesteś osobą dokładną i dobrze zorganizowaną, z silnymi umiejętnościami rozwiązywania problemów.
- Masz pasję do ciągłego uczenia się i adaptacji do nowych technologii.
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze godzin.
- Pracę zdalną z dowolnego miejsca w Polsce.
- Kompleksowy pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie oraz kartę Multisport.
- W pełni płatne szkolenia wstępne oraz dostęp do platform rozwojowych.
- Możliwość rozwoju kariery i uczestnictwa w kursach językowych.
Podobne oferty:
02.10.2025
Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf das, was wirklich zählt – die Bedürfnisse unserer Kunden. Ermitteln und lösen Sie Kundenanliegen, indem Sie frühere...
02.10.2025
Customer Support Specialist with German – Banking Service
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
As a Customer Support Specialist, you will serve as a trusted guide and digital companion for our customers in digital space. You will handle both telephone and written inquiries, primarily in German (approx. 5% in English) related to credit card. Responding to general questions about credit card products, self-services and...
02.10.2025
Happiness Support Agent z j. niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Kołobrzeg
Pomagać klientom w codziennych sprawach: odzyskiwanie hasła do konta, blokowanie i odblokowywanie kart płatniczych, wyjaśnienie pytań o przelewy, wspieranie klientów w obsłudze produktów bankowych, kierowanie klientów do odpowiednich działów, gdy sprawa wymaga dodatkowej pomocy. Znasz niemiecki na poziomie C1 i...