Webhelp+Concentrix
Najpierw ludzie. Liczby później.
Webhelp - Jesteśmy globalną społecznością ponad 120 000 osób, które kwestionują to, co jest na zewnątrz. Szczególnie jeśli chodzi o usługi outsourcingowe. Zachwycamy klientów naszą energią, przejrzystością i inteligencją emocjonalną.
Rozwinęliśmy silną kulturę awansu wewnętrznego, ponieważ chcemy, aby każdy Webhelper czuł się doceniony i uznany. Nie mamy nic przeciwko, jeśli dopiero zaczynasz i nie wiesz jeszcze, gdzie chcesz dotrzeć. Tak właśnie zaczynają się wszystkie wspaniałe historie.
Technologia jest częścią naszego DNA. A ludzkie myślenie jest częścią naszego genomu. Dlatego, gdy na pierwszym miejscu stawiamy ludzi, wszystko ożywa!
- Codzienna komunikacja z klientami przez telefon i e-mail
- Pomoc przy rozwiązywaniu problemów i utrzymanie wysokiej jakości wsparcia klienta
- Pomaganie istniejącym, ale wciąż „nowym” klientom w kwestiach związanych z rozliczeniami, problemami technicznymi z Internetem lub podobnymi pytaniami
- Dostarczanie klientom rzetelnych i dokładnych informacji
- Wsparcie klienta na każdym etapie rozwiązania jego problemu
- Eskalowanie problemu do odpowiedniego działu
- Dobre umiejętności interpersonalne w kontakcie z klientem i zespołem
- Język niemiecki na poziomie min. C1 w mowie oraz piśmie
- Biegła znajomość języka polskiego lub angielskiego (min. B1/B2) do komunikacji z zespołem
- Dobre umiejętności organizacyjne oraz samodzielność
- Dobra znajomość obsługi komputera
- Znajomość i umiejętności informatyczne są dodatkowym atutem, ale nie wymagamy tego!
- Umiejętność negocjowania najlepszych rozwiązań z klientami
- Umiejętność słuchania i identyfikowania problemów klientów
- Praca w systemie zmianowym pon - pt między 7:00-23:00
- 1 weekend pracujący w miesiącu - 2 dni w tygodniu wolne
- Umowę zlecenie oraz performance/sales bonus
- Umowę o pracę oraz performance/sales bonus
- Pracę 100% zdalnie na terenie Polski
- Prywatny pakiet medyczny Enel-Med
- Kartę Multisport
- Rozwój kariery zawodowej w renomowanej firmie, która nagradza pracowników z zaangażowaniem i pasją
Podobne oferty:
28.04.2024
Customer service specialist with Spanish
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Your responsibilities: Provide customer support for electric car purchase or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relationships Reporting in systems Our requirements: Knowledge of the Spanish language at the C1 level Knowledge of English at B2 level (training is conducted in English) Ability...
28.04.2024
Customer Support Specialist with German
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Handling incoming calls in German. Handling chats and emails. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service. Fluency in German, and feeling comfortable speaking and writing in...
28.04.2024
Technical customer support specialist with Dutch
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers in resolving technical...