Specjalista ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim

Webhelp+Concentrix

Najpierw ludzie. Liczby później.

 

Webhelp - Jesteśmy globalną społecznością ponad 120 000 osób, które kwestionują to, co jest na zewnątrz. Szczególnie jeśli chodzi o usługi outsourcingowe. Zachwycamy klientów naszą energią, przejrzystością i inteligencją emocjonalną.

 

Rozwinęliśmy silną kulturę awansu wewnętrznego, ponieważ chcemy, aby każdy Webhelper czuł się doceniony i uznany. Nie mamy nic przeciwko, jeśli dopiero zaczynasz i nie wiesz jeszcze, gdzie chcesz dotrzeć. Tak właśnie zaczynają się wszystkie wspaniałe historie.

 

Technologia jest częścią naszego DNA. A ludzkie myślenie jest częścią naszego genomu. Dlatego, gdy na pierwszym miejscu stawiamy ludzi, wszystko ożywa!

Specjalista ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Codzienna komunikacja z klientami przez telefon i e-mail
  • Pomoc przy rozwiązywaniu problemów i utrzymanie wysokiej jakości wsparcia klienta
  • Pomaganie istniejącym, ale wciąż „nowym” klientom w kwestiach związanych z rozliczeniami, problemami technicznymi z Internetem lub podobnymi pytaniami
  • Dostarczanie klientom rzetelnych i dokładnych informacji
  • Wsparcie klienta na każdym etapie rozwiązania jego problemu
  • Eskalowanie problemu do odpowiedniego działu
Wymagania:
  • Dobre umiejętności interpersonalne w kontakcie z klientem i zespołem
  • Język niemiecki na poziomie min. C1 w mowie oraz piśmie
  • Biegła znajomość języka polskiego lub angielskiego (min. B1/B2) do komunikacji z zespołem
  • Dobre umiejętności organizacyjne oraz samodzielność
  • Dobra znajomość obsługi komputera
  • Znajomość i umiejętności informatyczne są dodatkowym atutem, ale nie wymagamy tego!
  • Umiejętność negocjowania najlepszych rozwiązań z klientami
  • Umiejętność słuchania i identyfikowania problemów klientów
  • Praca w systemie zmianowym pon - pt między 7:00-23:00
  • 1 weekend pracujący w miesiącu - 2 dni w tygodniu wolne
Oferujemy:
  • Umowę zlecenie oraz performance/sales bonus
  • Umowę o pracę oraz performance/sales bonus
  • Pracę 100% zdalnie na terenie Polski
  • Prywatny pakiet medyczny Enel-Med
  • Kartę Multisport
  • Rozwój kariery zawodowej w renomowanej firmie, która nagradza pracowników z zaangażowaniem i pasją
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

28.04.2024

Customer service specialist with Spanish

Firma: Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Your responsibilities: Provide customer support for electric car purchase or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relationships Reporting in systems Our requirements: Knowledge of the Spanish language at the C1 level Knowledge of English at B2 level (training is conducted in English) Ability...

Więcej informacji

28.04.2024

Customer Support Specialist with German

Firma: Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Handling incoming calls in German. Handling chats and emails. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service. Fluency in German, and feeling comfortable speaking and writing in...

Więcej informacji

28.04.2024

Technical customer support specialist with Dutch

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers in resolving technical...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia