Ogłoszenie numer: 10169390, z dnia 2025-08-28
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów
Opis stanowiska
- Obsługa klientów i zachęcanie do korzystania z usług subskrypcyjnych marki.
- Realizacja celów związanych z satysfakcją klienta wyznaczonych przez przełożonych.
- Stosowanie technik sprzedażowych oraz przedstawianie dodatkowych korzyści klientom.
Wymagania
- Biegła znajomość języka polskiego (C2) oraz dobra znajomość języka angielskiego (B2–C1).
- Wysoka kultura osobista i umiejętność pracy w międzynarodowym środowisku.
- Dobra znajomość pakietu MS Office i obsługi komputera.
- Motywacja do rozwoju zawodowego.
- Gotowość do pracy w biurze w Warszawie.
Oferujemy
- Pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna).
- Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu.
- Wczasy pod gruszą, dofinansowanie do zakupu okularów.
- Prezenty świąteczne dla dzieci pracowników.
- Programy promujące zdrowy tryb życia oraz wsparcie psychologiczne.
- Dostęp do platform szkoleniowych i szerokich możliwości rozwoju.
Podobne oferty:
07.09.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Marta Mosakowska
Lokalizacja: pomorskie / Trójmiasto
Wykonywanie telefonów i ogólny kontakt z klientami. Rozwiązywanie problemów i udzielanie informacji dotyczących produktów lub usług. Rzetelna obsługa klienta (również w formie zdalnej) połączona z procesem sprzedaży i nawiązywaniem długoterminowych relacji. Pasja do pomagania innym i rzetelna obsługa klienta....
07.09.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Marta Mosakowska
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Toruń
Wykonywanie telefonów i ogólny kontakt z klientami. Rozwiązywanie problemów i udzielanie informacji dotyczących produktów lub usług. Rzetelna obsługa klienta (również w formie zdalnej) połączona z procesem sprzedaży i nawiązywaniem długoterminowych relacji. Pasja do pomagania innym i rzetelna obsługa klienta....
07.09.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Marta Mosakowska
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Elbląg
Wykonywanie telefonów i ogólny kontakt z klientami. Rozwiązywanie problemów i udzielanie informacji dotyczących produktów lub usług. Rzetelna obsługa klienta (również w formie zdalnej) połączona z procesem sprzedaży i nawiązywaniem długoterminowych relacji. Pasja do pomagania innym i rzetelna obsługa klienta....