Ogłoszenie numer: 10031345, z dnia 2025-07-15
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny.
- Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów.
- Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi.
- Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.
Wymagania
- Język chorwacki na poziomie C2 / native oraz dobra znajomość angielskiego (min. B1).
- Doświadczenie w obsłudze klienta.
- Umiejętności technologiczne: biegła obsługa MS Office oraz rozwinięte umiejętności komputerowe.
- Osobowość: motywacja i entuzjazm do pracy.
- Umiejętność priorytetyzacji i planowania.
- Samodzielność oraz zdolność do pracy z minimalnym nadzorem.
- Zdolność do rozwiązywania problemów.
Oferujemy
- Elastyczność formy zatrudnienia (umowa zlecenie dla studentów lub umowa o pracę).
- Szkolenia wprowadzające i rozwój profesjonalny poprzez współpracę międzynarodową.
- Pakiet benefitów: dofinansowanie okularów i urlopów, program poleceń pracowniczych, vouchery okolicznościowe, karta Multisport, program promujący zdrowy styl życia.
Podobne oferty:
18.07.2025
Specjalista ds. obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Lokalizacja: opolskie / Krzywizna
harm Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany Wymagania inne: Znajomość pakietu Excel, Office.Doświadczenie.
18.07.2025
Specjalista ds. komunikacji z klientem
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie orientacja na klienta szeroko rozwinięte...
18.07.2025
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Obsługa połączeń wychodzących, utrzymywanie relacji z klientami, przygotowywanie ofert, wprowadzanie danych do systemu. Biegła znajomość języka polskiego (min. C1). Zorientowanie na klienta, umiejętności sprzedażowe. Aktywne słuchanie, precyzja, efektywność zarządzania czasem pracy.