Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

Ogłoszenie numer: 9587785, z dnia 2025-03-09

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny.
  • Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów.
  • Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi.
  • Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.

Wymagania

  • Język chorwacki na poziomie C2 / native oraz dobra znajomość angielskiego (min. B1).
  • Doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Umiejętności technologiczne: biegła obsługa MS Office oraz rozwinięte umiejętności komputerowe.
  • Osobowość: motywacja i entuzjazm do pracy.
Dodatkowe zalety kandydata:
  • Umiejętność priorytetyzacji i planowania.
  • Samodzielność oraz zdolność do pracy z minimalnym nadzorem.
  • Zdolność do rozwiązywania problemów.

Oferujemy

  • Elastyczność formy zatrudnienia (umowa zlecenie dla studentów lub umowa o pracę).
  • Szkolenia wprowadzające i rozwój profesjonalny poprzez współpracę międzynarodową.
  • Pakiet benefitów: dofinansowanie okularów i urlopów, program poleceń pracowniczych, vouchery okolicznościowe, karta Multisport, program promujący zdrowy styl życia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

09.03.2025

Customer Service Professional with Croatian

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...

Więcej informacji

09.03.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta – Samochody Elektryczne

Firma: Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Wsparcie klientów przy zakupie samochodów elektrycznych i po zakupie. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Raportowanie działań w systemach. Język włoski C1, angielski B2. Dyspozycyjność do pracy w Lublinie (Czechów). Obsługa MS Office i Windows. Komunikatywność i wysoka kultura osobista.

Więcej informacji

09.03.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: podkarpackie / Jasło

Stała współpraca i budowanie relacji z klientami, Przygotowywanie ofert sprzedażowych i dokumentacji, Rejestrowanie i monitorowanie zamówień w systemie IFS, Wyjaśnianie reklamacji i dbanie o najwyższą jakość obsługi. Wykształcenie wyższe (lub w trakcie nauki), Znajomość języka angielskiego, Dobra znajomość...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia