Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

Ogłoszenie numer: 9747685, z dnia 2025-04-14

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny.
  • Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów.
  • Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi.
  • Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.

Wymagania

  • Język chorwacki na poziomie C2 / native oraz dobra znajomość angielskiego (min. B1).
  • Doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Umiejętności technologiczne: biegła obsługa MS Office oraz rozwinięte umiejętności komputerowe.
  • Osobowość: motywacja i entuzjazm do pracy.
Dodatkowe zalety kandydata:
  • Umiejętność priorytetyzacji i planowania.
  • Samodzielność oraz zdolność do pracy z minimalnym nadzorem.
  • Zdolność do rozwiązywania problemów.

Oferujemy

  • Elastyczność formy zatrudnienia (umowa zlecenie dla studentów lub umowa o pracę).
  • Szkolenia wprowadzające i rozwój profesjonalny poprzez współpracę międzynarodową.
  • Pakiet benefitów: dofinansowanie okularów i urlopów, program poleceń pracowniczych, vouchery okolicznościowe, karta Multisport, program promujący zdrowy styl życia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

16.04.2025

Młodszy specjalista ds. kontaktu z klientem w języku czeskim i angielskim

Firma: DEKRA Praca Sp. z o.o.

Lokalizacja: małopolskie / Niepołomice, k. Krakowa

Miejsce pracy: Niepołomice / Home Office Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń i zapytań klientów (telefonicznie i mailowo) Zarz ą dzanie danymi oraz dokumentacj ą (back office) Wsp ół praca z dzia ł em sprzeda ż y i magazynem zewn ę trznym Przestrzeganie standard ó w jako ś ciowych i ilo ś ciowych Obs ł uga...

Więcej informacji

16.04.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Firma: ICH POLAND SP. Z O.O.

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań

Twoje zadania: Odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat) Koordynowanie zleceń serwisowych (naprawy, czyszczenie mieszalników do farb) Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi Monitorowanie satysfakcji klientów i proponowanie usprawnień Przygotowywanie raportów oraz...

Więcej informacji

16.04.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Firma: SK Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Wołomin

Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa klientów. Koordynowanie procesu realizacji napływających zamówień. Tworzenie ofert handlowych oraz analiz sprzedaży. Organizacja transportu do klienta. Wprowadzanie danych do systemu oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów. Dobra organizacja pracy. Zaangażowanie i entuzjazm w...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia