Ogłoszenie numer: 9747685, z dnia 2025-04-14
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny.
- Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów.
- Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi.
- Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.
Wymagania
- Język chorwacki na poziomie C2 / native oraz dobra znajomość angielskiego (min. B1).
- Doświadczenie w obsłudze klienta.
- Umiejętności technologiczne: biegła obsługa MS Office oraz rozwinięte umiejętności komputerowe.
- Osobowość: motywacja i entuzjazm do pracy.
- Umiejętność priorytetyzacji i planowania.
- Samodzielność oraz zdolność do pracy z minimalnym nadzorem.
- Zdolność do rozwiązywania problemów.
Oferujemy
- Elastyczność formy zatrudnienia (umowa zlecenie dla studentów lub umowa o pracę).
- Szkolenia wprowadzające i rozwój profesjonalny poprzez współpracę międzynarodową.
- Pakiet benefitów: dofinansowanie okularów i urlopów, program poleceń pracowniczych, vouchery okolicznościowe, karta Multisport, program promujący zdrowy styl życia.
Podobne oferty:
16.04.2025
Młodszy specjalista ds. kontaktu z klientem w języku czeskim i angielskim
Firma: DEKRA Praca Sp. z o.o.
Lokalizacja: małopolskie / Niepołomice, k. Krakowa
Miejsce pracy: Niepołomice / Home Office Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń i zapytań klientów (telefonicznie i mailowo) Zarz ą dzanie danymi oraz dokumentacj ą (back office) Wsp ół praca z dzia ł em sprzeda ż y i magazynem zewn ę trznym Przestrzeganie standard ó w jako ś ciowych i ilo ś ciowych Obs ł uga...
16.04.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: ICH POLAND SP. Z O.O.
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Twoje zadania: Odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat) Koordynowanie zleceń serwisowych (naprawy, czyszczenie mieszalników do farb) Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi Monitorowanie satysfakcji klientów i proponowanie usprawnień Przygotowywanie raportów oraz...
16.04.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: SK Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Wołomin
Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa klientów. Koordynowanie procesu realizacji napływających zamówień. Tworzenie ofert handlowych oraz analiz sprzedaży. Organizacja transportu do klienta. Wprowadzanie danych do systemu oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów. Dobra organizacja pracy. Zaangażowanie i entuzjazm w...