Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim i angielskim

Ogłoszenie numer: 9865318, z dnia 2025-05-11

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim i angielskim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Codzienna obsługa klientów przez telefon i e-mail zgodnie z najwyższymi standardami
  • Realizacja wyznaczonych celów jakościowych i efektywnościowych
  • Dbanie o zgodność działań z wewnętrznymi procedurami firmy
  • Efektywne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań

Wymagania

  • Biegła znajomość języka czeskiego (poziom native) i dobra znajomość języka angielskiego (minimum B2)
  • Doświadczenie w obsłudze klienta – wymagane, mile widziane w środowisku technologicznym
  • Znajomość pakietu MS Office i sprawna obsługa komputera
  • Zaangażowanie i pozytywne nastawienie do pracy
Mile widziane
  • Umiejętność planowania i ustalania priorytetów
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy zdalnej
  • Techniczne podejście do rozwiązywania problemów
  • Skrupulatność i dbałość o szczegóły

Oferujemy

  • Wybór formy zatrudnienia – umowa zlecenie dla studentów lub umowa o pracę
  • Praca całkowicie zdalna z terytorium Polski
  • Godziny pracy w dni robocze – brak zmian weekendowych
  • Dofinansowanie do wakacji i okularów, program poleceń pracowniczych, vouchery okazjonalne
  • Prywatna opieka zdrowotna Medicover
  • Karta Multisport i program zdrowego stylu życia Everbetter
  • Szkolenia i możliwość współpracy międzynarodowej w ramach struktur firmy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

12.05.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Firma: Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.

Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz

JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy. Prowadzeniem dokumentacji sekretariatu szkoły. APLIKUJ, JEŚLI POSIADASZ:...

Więcej informacji

12.05.2025

Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta

Firma: Liga Obrony Kraju - Ośrodek Szkolenia Zawodowego Kierowców

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań

Główne obowiązki: Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Pozyskiwanie nowych klientów, Promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, Rozliczanie paliwa, kart drogowych (także przy wykorzystaniu monitorowania GPS),...

Więcej informacji

12.05.2025

Specjalista ds. komunikacji z klientem

Firma: Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie orientacja na klienta szeroko rozwinięte...

Więcej informacji