Specjalista ds. obsługi klienta z językiem duńskim

Ogłoszenie numer: 9549391, z dnia 2025-03-15

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem duńskim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Udzielanie wsparcia klientom przez telefon, email lub chat,
  • Zapewnienie wsparcia technicznego,
  • Rozwiązywanie zapytań dotyczących umów i rozliczeń,
  • Profesjonalne zarządzanie reklamacjami klientów,
  • Obsługa klientów biznesowych i indywidualnych jako pierwsza i druga linia wsparcia,
  • Realizacja połączeń wychodzących w celach administracyjnych, np. zbieranie opinii.

Wymagania

  • Skoncentrowanie na jakości obsługi klienta,
  • Biegła znajomość duńskiego (C1) oraz angielskiego (B2),
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne,
  • Wiedza techniczna i administracyjna,
  • Minimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta,
  • Gotowość do sprzedaży dodatkowej,
  • Dostępność do pracy 5 dni w tygodniu, zmiany 8,5 godzinne.

Mile widziane:

  • Doświadczenie z systemem CRM.

Oferujemy

  • Równe szanse dla wszystkich,
  • Międzynarodowe i zróżnicowane środowisko pracy,
  • Inwestycje w rozwój zawodowy,
  • Wydarzenia integracyjne,
  • Wsparcie lidera zespołu,
  • Pracę w nowoczesnym biurze w Warszawie,
  • Prywatną opiekę medyczną,
  • Umowę o pracę lub zlecenie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

15.03.2025

Health Solution Advisor with Italian & English

Firma: Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Immerse yourself in Health advising, contributing to the success of top brands. Be an effective communicator, bridging the gap between customer and our client, ensuring smooth collaboration. Be the 1st point of contact to consult, assist, and support the customer needs. Foster enduring relationships with customers, building...

Więcej informacji

15.03.2025

Specjalista ds. obsługi klienta międzynarodowego z językiem niemieckim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Przejście przez 6-tygodniowe, płatne szkolenie wprowadzające , poznając produkty i metody pracy. Obsługa wyłącznie przychodzących połączeń klientów , pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych oraz dokumentacja zgłoszeń zgodnie z procedurami firmy. Proaktywne identyfikowanie i eliminowanie błędów....

Więcej informacji

15.03.2025

Specjalista ds. wsparcia klienta ze znajomością j. włoskiego

Firma: Armatis Polska

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Zakres zadań: Zapewnienie wsparcia klientom w języku włoskim przez telefon, e-mail i chat. Doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki. Wymagania: Biegłość w języku włoskim na poziomie min. B2. Chęć nauki i...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia