- Udzielanie wsparcia dla klientów francuskojęzycznych poprzez email.
- Rozwiązywanie problemów klientów na podstawie analizy interakcji i narzędzi wewnętrznych.
- Przygotowywanie manulanych zwrotów i reagowanie na skargi związane z GDPR.
- Utrzymywanie profesjonalnej, empatycznej i skoncentrowanej na rozwiązaniach jakości obsługi.
- Praca z wieloma systemami z dokładnością.
- Biegłość w języku francuskim i angielskim (C1).
- Umiejętności komunikacyjne i analityczne.
- Cierpliwość, empatia i odporność emocjonalna.
- Zdolność pisania na klawiaturze i obsługi komputera.
- Dyspozycyjność do pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze godzin.
- Umowę o pracę.
- Wynagrodzenie: 7344 PLN brutto miesięcznie.
- Szkolenia i programy rozwojowe.
- Pakiet benefitów: opieka zdrowotna, karta multisport, ubezpieczenie życia.
- Program poleceń pracowników; liczne eventy integracyjne.
- Nowoczesne biuro w centrum miasta.
Podobne oferty:
15.08.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają wsparcia technicznego oraz pomagają w rozwiązywaniu problemów...
15.08.2025
Doradca ds. Obsługi Klienta z językiem rumuńskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Co będizesz robić? Pełnić funkcję ambasadora marki, obsługując zgłoszenia klientów oraz kontynuowanie zapytań przez telefon, formularz internetowy lub czat. Przestrzegać ustalonych procedur w celu szybkiego i profesjonalnego rozwiązywania potrzeb klientów. Przetwarzanie roszczeń gwarancyjnych i koordynowanie...
15.08.2025
Specjalista ds. logistycznej obsługi klienta
Firma: SP EUROPE Sp. z o.о.
Lokalizacja: mazowieckie / Pruszków
Bieżące raportowanie wyników pracy i przygotowywanie prognoz; Współpraca z działami operacyjnymi w celu wdrożenia nowych projektów zgodnie z wymaganiami klienta; Kontrola spłaty należności; Sporządzanie raportów i analizowanie danych (system ERP i Excel); Koordynowanie pracy zespołu obsługującego klientów, w...