Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
  • Udzielanie wsparcia dla klientów francuskojęzycznych poprzez email.
  • Rozwiązywanie problemów klientów na podstawie analizy interakcji i narzędzi wewnętrznych.
  • Przygotowywanie manulanych zwrotów i reagowanie na skargi związane z GDPR.
  • Utrzymywanie profesjonalnej, empatycznej i skoncentrowanej na rozwiązaniach jakości obsługi.
  • Praca z wieloma systemami z dokładnością.
Wymagania:
  • Biegłość w języku francuskim i angielskim (C1).
  • Umiejętności komunikacyjne i analityczne.
  • Cierpliwość, empatia i odporność emocjonalna.
  • Zdolność pisania na klawiaturze i obsługi komputera.
  • Dyspozycyjność do pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze godzin.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę.
  • Wynagrodzenie: 7344 PLN brutto miesięcznie.
  • Szkolenia i programy rozwojowe.
  • Pakiet benefitów: opieka zdrowotna, karta multisport, ubezpieczenie życia.
  • Program poleceń pracowników; liczne eventy integracyjne.
  • Nowoczesne biuro w centrum miasta.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

15.08.2025

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają wsparcia technicznego oraz pomagają w rozwiązywaniu problemów...

Więcej informacji

15.08.2025

Doradca ds. Obsługi Klienta z językiem rumuńskim

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Co będizesz robić? Pełnić funkcję ambasadora marki, obsługując zgłoszenia klientów oraz kontynuowanie zapytań przez telefon, formularz internetowy lub czat. Przestrzegać ustalonych procedur w celu szybkiego i profesjonalnego rozwiązywania potrzeb klientów. Przetwarzanie roszczeń gwarancyjnych i koordynowanie...

Więcej informacji

15.08.2025

Specjalista ds. logistycznej obsługi klienta

Firma: SP EUROPE Sp. z o.о.

Lokalizacja: mazowieckie / Pruszków

Bieżące raportowanie wyników pracy i przygotowywanie prognoz; Współpraca z działami operacyjnymi w celu wdrożenia nowych projektów zgodnie z wymaganiami klienta; Kontrola spłaty należności; Sporządzanie raportów i analizowanie danych (system ERP i Excel); Koordynowanie pracy zespołu obsługującego klientów, w...

Więcej informacji