- Obsługa zapytań klientów poprzez odpowiedzi dostosowane do ich potrzeb.
- Zarządzanie interakcjami wielokanałowymi (90% email, 10% rozmowy).
- Rozwój umiejętności i nauka obsługi oprogramowania usprawniającego życie klientów.
- Promowanie wysokiej jakości doświadczeń marki dla klientów.
- Biegłość w języku francuskim na poziomie C1.
- Proaktywność, samomotywacja oraz orientacja na rozwiązania.
- Elastyczność w kwestii zmian pracy (poniedziałek-niedziela).
- Pakiet relokacyjny dla cudzoziemców: 4 miesiące darmowego zakwaterowania oraz bonus integracyjny (300 euro) na pokrycie kosztów transportu.
- Umowa na czas nieokreślony, pełny etat (8h) lub część etatu (6h).
- Premia za wyniki.
- Dostęp do platformy z elastycznymi benefitami.
- Abonament medyczny.
- Bonus za polecenie pracownika.
- Płatne szkolenie wstępne oraz programy rozwoju kariery i specjalistyczne kursy.
- Lekcje językowe.
Podobne oferty:
28.09.2024
Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Obsługa konsumentów sektora energetycznego przez telefon i e-mail, w tym kwestie jak odczyt liczników, zmiana taryf, rozliczenia i warunki usług. Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2+. Komunikatywność, zdolność do szybkiego podejmowania decyzji, biegłość w obsłudze komputera. Doświadczenie w obsłudze...
27.09.2024
Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem włoskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Rozwijanie głębokiej wiedzy na temat platformy klienta. Zapewnianie klientom wsparcia produktowego poprzez e-mail, czat i telefon. Rozwiązywanie problemów technicznych oraz odpowiadanie na pytania nietechniczne. Dokumentowanie procesów rozwiązywania problemów. Biegła komunikacja w języku włoskim (poziom C1) i...
26.09.2024
Pracownik wsparcia klienta linii lotniczych (jęz. niemiecki)
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Telefoniczna obsługa klientów znanej linii lotniczej. Wprowadzanie danych do systemu. Biegła znajomość języka niemieckiego (B2/C1). Umiejętność swobodnej komunikacji telefonicznej. Wysoka kultura osobista i otwartość w kontaktach. Znajomość języka angielskiego będzie plusem.