Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Francuskim

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Francuskim
Miejsce pracy:
Zadania:
  • Obsługa zapytań klientów poprzez odpowiedzi dostosowane do ich potrzeb.
  • Zarządzanie interakcjami wielokanałowymi (90% email, 10% rozmowy).
  • Rozwój umiejętności i nauka obsługi oprogramowania usprawniającego życie klientów.
  • Promowanie wysokiej jakości doświadczeń marki dla klientów.
Wymagania:
  • Biegłość w języku francuskim na poziomie C1.
  • Proaktywność, samomotywacja oraz orientacja na rozwiązania.
  • Elastyczność w kwestii zmian pracy (poniedziałek-niedziela).
Oferujemy:
  • Pakiet relokacyjny dla cudzoziemców: 4 miesiące darmowego zakwaterowania oraz bonus integracyjny (300 euro) na pokrycie kosztów transportu.
  • Umowa na czas nieokreślony, pełny etat (8h) lub część etatu (6h).
  • Premia za wyniki.
  • Dostęp do platformy z elastycznymi benefitami.
  • Abonament medyczny.
  • Bonus za polecenie pracownika.
  • Płatne szkolenie wstępne oraz programy rozwoju kariery i specjalistyczne kursy.
  • Lekcje językowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

28.09.2024

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Obsługa konsumentów sektora energetycznego przez telefon i e-mail, w tym kwestie jak odczyt liczników, zmiana taryf, rozliczenia i warunki usług. Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2+. Komunikatywność, zdolność do szybkiego podejmowania decyzji, biegłość w obsłudze komputera. Doświadczenie w obsłudze...

Więcej informacji

27.09.2024

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem włoskim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Rozwijanie głębokiej wiedzy na temat platformy klienta. Zapewnianie klientom wsparcia produktowego poprzez e-mail, czat i telefon. Rozwiązywanie problemów technicznych oraz odpowiadanie na pytania nietechniczne. Dokumentowanie procesów rozwiązywania problemów. Biegła komunikacja w języku włoskim (poziom C1) i...

Więcej informacji

26.09.2024

Pracownik wsparcia klienta linii lotniczych (jęz. niemiecki)

Firma: Concentrix

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Telefoniczna obsługa klientów znanej linii lotniczej. Wprowadzanie danych do systemu. Biegła znajomość języka niemieckiego (B2/C1). Umiejętność swobodnej komunikacji telefonicznej. Wysoka kultura osobista i otwartość w kontaktach. Znajomość języka angielskiego będzie plusem.

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia