Ogłoszenie numer: 9768829, z dnia 2025-04-30
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim
Miejsce pracy: Jasło
Opis stanowiska
- Stała współpraca z międzynarodowymi klientami.
- Przygotowywanie atrakcyjnych ofert sprzedażowych.
- Efektywne przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie oraz nadzór nad ich realizacją.
- Szybkie i efektywne rozwiązywanie reklamacji.
Wymagania
- Biegłość w języku angielskim i komunikatywność w języku francuskim (minimum B1).
- Wykształcenie wyższe.
- Znajomość pakietu MS Office.
- Wysokie umiejętności interpersonalne i zaangażowanie w pracę.
- Mile widziane prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
- Wdrożenie do pracy poprzez profesjonalny proces onboardingu.
- Pracę w inspirującym i ergonomicznie zaprojektowanym biurze.
- Możliwości rozwoju poprzez projekty i szkolenia.
- Atrakcyjne benefity (dofinansowanie do karty sportowej, kursów językowych, ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna na preferencyjnych warunkach).
Podobne oferty:
09.05.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim
Firma: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7800 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Szkolenie wdrożeniowe (stacjonarnie) i możliwość pracy w systemie hybrydowym. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach. Realne możliwości awansu - ponad 50%...
09.05.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie...
09.05.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...