- Obsługa pisemna klientów z rynku francuskiego poprzez email.
- Rozwiązywanie problemów klientów, analizowanie poprzednich interakcji i wykorzystywanie narzędzi wewnętrznych.
- Przetwarzanie ręcznych zwrotów oraz zarządzanie reklamacjami związanymi z RODO z dokładnością.
- Zapewnienie profesjonalnego, empatycznego i zorientowanego na rozwiązania kontaktu z każdym klientem.
- Sprawna praca z wieloma systemami przy zachowaniu wysokiej dokładności.
- Biegła znajomość języka francuskiego i angielskiego (C1).
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i analityczne.
- Cierpliwość, empatia i odporność emocjonalna.
- Zręczność w pisaniu i biegłość w obsłudze komputera.
- Dyspozycyjność do pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze godzin.
- Umowę o pracę.
- Wynagrodzenie: 7344 PLN brutto miesięcznie.
- Pakiet szkoleń i benefitów (opieka medyczna, pakiet MyBenefit, ubezpieczenie na życie, karta MultiSport, owoce i dni pizzy).
- Programy rozwojowe i mentorujące.
- Wyjątkową kulturę pracy i nowoczesne biuro.
Podobne oferty:
30.06.2025
Backoffice Kundensupport Spezialist mit Deutschkenntnissen
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Ihre Aufgaben: Bieten Sie außergewöhnlichen Back-office Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt, mit minimalem Anrufvolumen! Untersuchen und lösen Sie Kundenprobleme, indem Sie frühere Interaktionen überprüfen und interne Tools nutzen. Bearbeite Rückerstattungen und die GDPR-bezogene Beschwerden mit Sorgfalt...
30.06.2025
Customer Service Advisor with German
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing technical support. Your troubleshooting skills will be like the...
30.06.2025
Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries and dispute submissions; ordering replacement cards,...