- codziennie wykorzystywać język hiszpański,
- tłumaczyć na język hiszpański teksty przygotowane przez marketing (artykuły, posty na Facebooku, mailingi),
- wykorzystywać Internet jako główne narzędzie pracy,
- mieć realny wpływ na nasz wizerunek na rynku hiszpańskim,
- rozmawiać z klientami z Hiszpanii,
- stanowić pierwszą linię wsparcia dla klienta hiszpańskojęzycznego,
- współpracować z klientami zamawiającymi nasze produkty – m.in. fotoksiążki, fotokalendarze, fotoobrazy i odbitki,
- wymieniać się mailami i prowadzić rozmowy telefoniczne z klientami, aby pomóc im wybrać najlepsze rozwiązania,
- współpracować z działem marketingu i rozwoju rynku.
- swoboda w prowadzeniu rozmów w języku hiszpańskim,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
- umiejętność płynnego poruszania się w Internecie,
- empatia i łatwość w budowaniu relacji,
- wielozadaniowość i dobra podzielność uwagi,
- umiejętność pracy w zespole,
- zaangażowanie w wykonywane obowiązki.
- realny wpływ na rozwój działu – to z Tobą rozmawiają nasi klienci! :)
- jasno określony zakres zadań,
- fajny i zgrany zespół, wspierany przez dział graficzny, dział IT i dział marketingu automatycznego, którzy zawsze chętnie pomogą,
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, abyś zawsze był na bieżąco,
- atrakcyjny pakiet benefitów: dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, dostęp do ubezpieczenia grupowego, dofinansowanie do karty MultiSport, zniżki pracownicze,
- pracę w komfortowym i nowoczesnym budynku (w strefie ekonomicznej w Zaczerniu k. Rzeszowa).
Podobne oferty:
17.09.2025
Technical Product Advisor with Polish
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...
17.09.2025
Technical Product Advisor with Italian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...
17.09.2025
Brand Ambassador – Customer Service with German (Travel Industry)
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
On-site position: Gdańsk Bonus up to 8500 PLN !! (relocation package plus attendance bonus) Your responsibilities will include: Providing exelent customer service via phone and email in line with the highest standards Striving to achieve customer satisfaction targets set by managers Engaging with and understanding customer...