- codziennie wykorzystywać język hiszpański,
- tłumaczyć na język hiszpański teksty przygotowane przez marketing (artykuły, posty na Facebooku, mailingi),
- wykorzystywać Internet jako główne narzędzie pracy,
- mieć realny wpływ na nasz wizerunek na rynku hiszpańskim,
- rozmawiać z klientami z Hiszpanii,
- stanowić pierwszą linię wsparcia dla klienta hiszpańskojęzycznego,
- współpracować z klientami zamawiającymi nasze produkty – m.in. fotoksiążki, fotokalendarze, fotoobrazy i odbitki,
- wymieniać się mailami i prowadzić rozmowy telefoniczne z klientami, aby pomóc im wybrać najlepsze rozwiązania,
- współpracować z działem marketingu i rozwoju rynku.
- swoboda w prowadzeniu rozmów w języku hiszpańskim,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
- umiejętność płynnego poruszania się w Internecie,
- empatia i łatwość w budowaniu relacji,
- wielozadaniowość i dobra podzielność uwagi,
- umiejętność pracy w zespole,
- zaangażowanie w wykonywane obowiązki.
- realny wpływ na rozwój działu – to z Tobą rozmawiają nasi klienci! :)
- jasno określony zakres zadań,
- fajny i zgrany zespół, wspierany przez dział graficzny, dział IT i dział marketingu automatycznego, którzy zawsze chętnie pomogą,
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, abyś zawsze był na bieżąco,
- atrakcyjny pakiet benefitów: dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, dostęp do ubezpieczenia grupowego, dofinansowanie do karty MultiSport, zniżki pracownicze,
- pracę w komfortowym i nowoczesnym budynku (w strefie ekonomicznej w Zaczerniu k. Rzeszowa).
Podobne oferty:
09.10.2025
Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf das, was wirklich zählt – die Bedürfnisse unserer Kunden. Ermitteln und lösen Sie Kundenanliegen, indem Sie frühere...
09.10.2025
Specjalista ds. rezerwacji i obsługi klienta
Firma: Promy Cargo sp. z o.o.
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
obsługa systemów rezerwacyjnych operatorów morskich i kompleksowe zarządzanie rezerwacjami promowymi utrzymywanie relacji z obecnymi klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych kontrahentów współpraca z armatorami promowymi oraz doskonalenie procesów operacyjnych zapewnienie terminowego i precyzyjnego przepływu...
09.10.2025
Specjalista ds. obsługi klienta
Firma: Lacertis Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i mediów społecznościowych. Zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów i reklamacji. Przekazywanie informacji o produktach i usługach firmy. Aktualizowanie i utrzymywanie bazy danych klienta. Współpraca z innymi działami firmy w celu poprawy jakości...