- Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczej; wsparcie przez rozmowy telefoniczne, chat i e-mail.
- Udzielanie informacji ogólnych oraz pomocy przy problemach z podróżowaniem.
- Zarządzanie rezerwacjami biletów, problemami z bagażem i przekierowaniem lotów.
- Rozwiązywanie codziennych problemów i reklamacji klientów.
- Biegła znajomość języka hiszpańskiego (min. C1) i angielskiego (B2).
- Dyspozycyjność do pracy w biurze.
- Umiejętności komunikacyjne i orientacja na klienta.
- Znajomość systemów Windows i MS Office.
- Brak wymaganej wcześniejszej doświadczenia; zapewniamy szkolenie.
- Wynagrodzenie na podstawie umowy cywilnoprawnej (35.71 PLN/godz.).
- Elastyczne godziny pracy (9:00-20:00), nowoczesne miejsce pracy.
- Możliwości rozwoju i awansu, wsparcie lidera zespołu, szkolenia oraz coaching.
- Cykliczne wydarzenia integracyjne.
Podobne oferty:
30.06.2025
Backoffice Kundensupport Spezialist mit Deutschkenntnissen
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Ihre Aufgaben: Bieten Sie außergewöhnlichen Back-office Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt, mit minimalem Anrufvolumen! Untersuchen und lösen Sie Kundenprobleme, indem Sie frühere Interaktionen überprüfen und interne Tools nutzen. Bearbeite Rückerstattungen und die GDPR-bezogene Beschwerden mit Sorgfalt...
30.06.2025
Customer Service Advisor with German
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing technical support. Your troubleshooting skills will be like the...
30.06.2025
Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries and dispute submissions; ordering replacement cards,...