Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim

Ogłoszenie numer: 10080409, z dnia 2025-07-16

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim

Miejsce pracy: Poznań

 

Opis stanowiska

  • Być pierwszym punktem kontaktu dla klientów premium potrzebujących pomocy w podróży.
  • Przewodzenie partnerom w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności i korzystaniu z programów lojalnościowych.
  • Interweniować w sytuacjach kryzysowych związanych z planami podróży.
  • Komunikować się z pasażerami za pomocą czatu lub rozmowy głosowej w celu szybkiego rozwiązania problemów.
  • Tworzenie prawdziwych relacji z klientami.

Wymagania

  • Biegła znajomość koreańskiego (C1) i dobra znajomość angielskiego (B2).
  • Pozytywne nastawienie, cierpliwość i otwartość.
  • Zdolności komunikacyjne: słuchanie, jasne i pewne komunikowanie się.
  • Umiejętność organizacji pracy i wielozadaniowości.
  • Dostępność do rozpoczęcia pracy od 21/07/2025.

Oferujemy

  • Możliwość pracy hybrydowej po 6-9 miesiącach pracy w biurze.
  • Zatrudnienie w znanej, międzynarodowej linii lotniczej.
  • Pakiet świadczeń socjalnych, kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie na życie.
  • Atrakcyjny bonus za polecenie nowych pracowników.
  • Rozwój umiejętności przez szkolenia.
  • Szybkie możliwości awansu i rozwój zawodowy w dynamicznym środowisku.
  • Nawiązywanie międzynarodowych kontaktów.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

19.07.2025

Customer Service Professional with Georgian

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Georgian...

Więcej informacji

18.07.2025

Specjalista ds. obsługi klienta

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku

Lokalizacja: opolskie / Krzywizna

harm Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany Wymagania inne: Znajomość pakietu Excel, Office.Doświadczenie.

Więcej informacji

18.07.2025

Specjalista ds. komunikacji z klientem

Firma: Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie orientacja na klienta szeroko rozwinięte...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia