- Być pierwszym punktem kontaktu dla wyjątkowych klientów potrzebujących wsparcia w podróżach – przez telefon lub czat.
- Pomagać w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze metod płatności lub korzystaniu z lojalnościowych korzyści.
- Rozwiązywać problemy w przypadku zmian w planach podróży.
- Wykorzystywać odpowiednie kanały komunikacji, by szybko i skutecznie rozwiązywać problemy.
- Pozostawić pozytywne wrażenie dzięki życzliwemu i pomocnemu zachowaniu.
- Biegła znajomość języka koreańskiego (C1)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2)
- Pozytywne nastawienie i cierpliwość
- Wyjątkowe umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
- Praca hybrydowa po okresie wdrożenia 6-9 miesięcy
- Możliwość pracy z renomowanymi liniami lotniczymi
- Pakiet relokacyjny
- Pakiet korzyści (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, system kafeteryjny)
- Bonusy za polecenie znajomych
- Pełne szkolenie wstępne
- Szybka ścieżka kariery w międzynarodowym środowisku
- Codzienna współpraca z kolegami z różnych kultur
Podobne oferty:
09.09.2025
Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf das, was wirklich zählt – die Bedürfnisse unserer Kunden. Ermitteln und lösen Sie Kundenanliegen, indem Sie frühere...
09.09.2025
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego - z j. francuskim i angielskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Codzienna praca w wsparciu technicznym (telefon, e-mail, czat) Skuteczne rozwiązywanie problemów technicznych dla klientów Utrzymanie wysokiej satysfakcji klienta w każdej interakcji Współpraca z zespołami wyższego poziomu w celu rozwiązywania złożonych problemów Płynna znajomość francuskiego (B2/C1) i...
09.09.2025
Customer Advisor with Swedish / Norwegian / Danish
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming enthusiasts, making sure they never miss a moment. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...