Ogłoszenie numer: 9839617, z dnia 2025-05-16
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim
Miejsce pracy: Warszawa, Wola
Opis stanowiska
- Świadczenie wsparcia dla prestiżowych klientów, zapewniając komfortową obsługę.
- Wspieranie partnerów w wyborze lotów, produktów i metod płatności przy użyciu narzędzi komputerowych.
- Precyzyjna nawigacja w świecie biletów lotniczych.
- Rozumienie potrzeb klientów i rozwiązywanie ich problemów z uśmiechem.
- Budowanie trwałych relacji z klientami, służąc jako przewodnik w ich podróżach.
Wymagania
- Biegła znajomość języka koreańskiego (poziom C1) i angielskiego (poziom B2).
- Naturalne skłonności do pomagania, cierpliwość i entuzjazm.
- Umiejętność aktywnego słuchania i skutecznej komunikacji.
- Skupienie na detalach i organizacja umożliwiająca wielozadaniowość.
Oferujemy
- Możliwość pracy zdalnej po 6-9 miesiącach pracy stacjonarnej.
- Pakiet świadczeń socjalnych, prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie.
- Atrakcyjne bonusy za polecenie pracowników.
- Szerokie możliwości szkoleniowe i rozwoju zawodowego.
- Międzynarodowe środowisko pracy, rozszerzające horyzonty kulturowe.
Podobne oferty:
16.05.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów firmy zapewniającej szybkie płatności internetowe; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta...
16.05.2025
Specjalista ds. Wynajmu
Firma: SIXT Rent a Car
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk, lotnisko
Opis stanowiska Bezpośrednia obsługa klientów w punkcie wynajmu samochodów – doradztwo, rezerwacje, podpisywanie umów Udzielanie informacji o ofercie, pomoc w doborze odpowiedniego auta oraz sprzedaż usług dodatkowych Przygotowywanie umów i finalizacja płatności Bieżąca praca administracyjna Dbanie o pozytywny...
16.05.2025
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Diabetyk24 Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca. Udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia. Rejestrowanie zgłoszeń i ich dalsze procesowanie w odpowiednich systemach lub przekazywanie ich do właściwych działów w organizacji. Budowanie pozytywnych...