Ogłoszenie numer: 10009915, z dnia 2025-06-23
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
- Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami w celu doradztwa i rozwoju współpracy
- Proponowanie dopasowanych rozwiązań reklamowych i sprzedażowych
- Wspieranie klientów w realizacji kampanii marketingowych
- Analiza potrzeb klientów oraz rozbudowa portfela sprzedażowego
- Realizacja indywidualnych oraz zespołowych celów sprzedażowych
Wymagania
- Znajomość języka niemieckiego min. B2+/C1 oraz angielskiego min. B2
- Umiejętności sprzedażowe i nastawienie na wyniki
- Sprawna obsługa komputera
- Gotowość do pracy stacjonarnej w Warszawie lub relokacji
Oferujemy
- Prywatna opieka medyczna (w tym okulista i stomatolog)
- Karta sportowa i elastyczny czas pracy
- Dodatkowe dni urlopu
- Wsparcie w nauce języków oraz możliwość dofinansowania szkoleń sprzedażowych
Podobne oferty:
30.06.2025
Backoffice Kundensupport Spezialist mit Deutschkenntnissen
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Ihre Aufgaben: Bieten Sie außergewöhnlichen Back-office Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt, mit minimalem Anrufvolumen! Untersuchen und lösen Sie Kundenprobleme, indem Sie frühere Interaktionen überprüfen und interne Tools nutzen. Bearbeite Rückerstattungen und die GDPR-bezogene Beschwerden mit Sorgfalt...
30.06.2025
Customer Service Advisor with German
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing technical support. Your troubleshooting skills will be like the...
30.06.2025
Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries and dispute submissions; ordering replacement cards,...