Ogłoszenie numer: 10019500, z dnia 2025-07-02
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
- Obsługa klienta na najwyższym poziomie przez telefon i e-mail.
- Odbieranie połączeń przychodzących, realizacja celów.
- Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi.
- Wydajne i terminowe wykonywanie zadań.
- Dążenie do osiągnięcia celów jakościowych i zadowolenia klientów.
Wymagania
- Język: niemiecki (C1), angielski (A2).
- Doświadczenie w sprzedaży mile widziane.
- Biegłość w MS Office, umiejętności komputerowe.
- Motywacja, entuzjazm.
- Umiejętność ustalania priorytetów i planowania.
- Samodzielność.
- Rozwiązywanie problemów.
- Dokładność, umiejętności sprzedażowe, interpersonalne.
Oferujemy
- Rodzaj umowy do wyboru.
- Wynagrodzenie podstawowe plus premie.
- Elastyczne godziny pracy, praca hybrydowa.
- Biuro w Gdańsku.
- Dofinansowanie do okularów, wakacji, vouchery okolicznościowe.
- Prywatne ubezpieczenie zdrowotne, karta Multisport.
- Program zdrowotny, szkolenia, rozwój międzynarodowy.
Podobne oferty:
04.07.2025
Customer Support Specialist
Firma: LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and verification of existing agreements and documents Issuing and substantively controlling invoices related to the provision of...
04.07.2025
Serwisant odzieżowy
Firma: Elis Textile Service Sp. z o.o.
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Koszalin
Twoje zadania Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Rozkładanie odzieży na półkach pracowników, Przyjmowanie reklamacji i nadzór nad ich realizacją, Dbanie o prawidłowy obieg odzieży, Zapewnienie wsparcia pracownikom naszego Klienta, Prowadzenie elektronicznej ewidencji...
04.07.2025
Customer Service Representative with Czech
Firma: Concentrix
Lokalizacja: / Sofia
What You Will Do: Be the Hero of Customer Satisfaction : Connect with customers through email, chat, and phone, turning frowns into smiles and queries into resolutions! Be the Go-To Guru: Immerse yourself in our products and services, building the kind of expertise that helps you give customers the accurate info they need when...