Ogłoszenie numer: 10031864, z dnia 2025-07-10
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
- Telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami
- Dążenie do realizacji wskaźników satysfakcji klientów ustalonych przez managerów
- Zaangażowane rozwiązywanie problemów i odpowiadanie na potrzeby klientów
Wymagania
- Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) oraz podstawowy angielski (A2)
- Wysoka kultura osobista
- Znajomość pakietu MS Office
- Motywacja i chęć rozwoju zawodowego
Oferujemy
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Atrakcyjne pakiety socjalne, w tym karta Multisport i prywatna opieka medyczna
- Praca w nowoczesnym biurze w Gdańsku lub zdalnie z dowolnego miejsca w Polsce
- Przyjazna atmosfera w zgranym zespole oraz liczne benefity, np. dofinansowanie do okularów, świąteczne prezenty dla dzieci, programy promujące zdrowy styl życia
- Dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych dla dalszego rozwoju zawodowego
Podobne oferty:
16.07.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim (branża motoryzacyjna)
Firma: Concentrix
Lokalizacja: opolskie / Opole
Zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa klientów przez telefon, chat i e-mail Rejestrowanie kontaktów oraz podejmowanych działań w systemie CRM Ścisła współpraca z zespołem w celu szybkiego rozwiązywania zgłoszeń Wymagania: Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta lub call center Bardzo dobra...
16.07.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim (branża motoryzacyjna)
Firma: Concentrix
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa klientów przez telefon, chat i e-mail Rejestrowanie kontaktów oraz podejmowanych działań w systemie CRM Ścisła współpraca z zespołem w celu szybkiego rozwiązywania zgłoszeń Wymagania: Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta lub call center Bardzo dobra...
16.07.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim (branża motoryzacyjna)
Firma: Concentrix
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
Zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa klientów przez telefon, chat i e-mail Rejestrowanie kontaktów oraz podejmowanych działań w systemie CRM Ścisła współpraca z zespołem w celu szybkiego rozwiązywania zgłoszeń Wymagania: Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta lub call center Bardzo dobra...