- Pełnienie roli pierwszego punktu kontaktowego dla kluczowych klientów potrzebujących wsparcia w zakresie podróży.
- Doradztwo i wsparcie w zakresie rezerwacji lotów, korzystania z usług online, wyboru opcji płatności oraz korzystania z programów lojalnościowych.
- Interwencja w sytuacjach kryzysowych związanych z planami podróży klientów.
- Komunikacja z pasażerami, dostosowanie metody do potrzeb sytuacyjnych.
- Budowanie pozytywnych relacji z klientami.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (B2).
- Pozytywne nastawienie, cierpliwość i zdolność do adaptacji.
- Umiejętności komunikacyjne: słuchanie oraz jasne i pewne komunikowanie się.
- Organizacja pracy i zdolność do zarządzania wielozadaniowością.
- Praca dla rozwijającej się linii lotniczej o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia.
- Pakiet korzyści socjalnych, w tym prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie.
- Międzynarodowe, wielokulturowe środowisko pracy.
- Inwestycja w rozwój pracownika poprzez coaching i mentoring.
Podobne oferty:
15.08.2025
Customer Advisor with Korean
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Be the first point of contact for premium customers needing help with travel – via phone or chat. Guide them through booking flights, using online services, choosing payment methods, or enjoying loyalty perks. Step in and solve problems when travel plans go off track – your support will truly make a difference. Use...
15.08.2025
Doradca klienta z językiem niemieckim
Firma: TELUS Digital
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk, Olivia Business Centre
Oferujemy: Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się Praca zdalna lub w biurze Bardzo dobre połączenie biura z komunikacją miejską ze względu na lokalizację Nowoczesne biuro w kompleksie...
14.08.2025
Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries and dispute submissions; ordering replacement cards,...