- Kontakt z klientami niemieckojęzycznymi przez czat, telefon i e-mail,
- Informowanie o zamówieniach, dostawach, zwrotach i reklamacjach,
- Rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych dotyczących sprzętu,
- Doradztwo produktowe oraz sprzedaż dopasowana do potrzeb klienta,
- Aktywne promowanie produktów.
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1,
- Komunikatywność i orientacja na klienta,
- Dobra organizacja pracy i samodzielność,
- Biegłość w obsłudze komputera.
- Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta,
- Znajomość systemów CRM.
- Pracę zdalną z dowolnego miejsca w Polsce,
- Podstawowe wynagrodzenie 7000 zł brutto,
- Premie za jakość pracy i sprzedaż (do 950 zł + za każde urządzenie),
- Pełne szkolenie produktowe i wsparcie na start,
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe.
Podobne oferty:
12.09.2025
Doradca klienta z j.niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Oferujemy na start Welcome Bonus w wysokości 4000 zl brutto! Relokacja do Szczecina - oferujemy genialny pakiet relokacyjny! Wsparcie klienta tylko drogą mailową w jezyku niemieckim oraz minimalne wsparcie telefoniczne Wsparcie oraz odpowiadanie na potrzeby i zapytania klientów zgodnie z polityką firmy Obsługa zwrotów,...
12.09.2025
Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf das, was wirklich zählt – die Bedürfnisse unserer Kunden. Ermitteln und lösen Sie Kundenanliegen, indem Sie frühere...
12.09.2025
Customer service specialist in the automotive industry with German
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Staying...