Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Ogłoszenie numer: 10212533, z dnia 2025-09-12

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Gdańsk

 

Opis stanowiska

  • Obsługa klienta na najwyższym poziomie przez telefon i e-mail.
  • Odbieranie połączeń przychodzących, realizacja celów.
  • Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi.
  • Wydajne i terminowe wykonywanie zadań.
  • Dążenie do osiągnięcia celów jakościowych i zadowolenia klientów.

Wymagania

  • Język: niemiecki (C1), angielski (A2).
  • Doświadczenie w sprzedaży mile widziane.
  • Biegłość w MS Office, umiejętności komputerowe.
  • Motywacja, entuzjazm.
  • Umiejętność ustalania priorytetów i planowania.
  • Samodzielność.
  • Rozwiązywanie problemów.
  • Dokładność, umiejętności sprzedażowe, interpersonalne.

Oferujemy

  • Rodzaj umowy do wyboru.
  • Wynagrodzenie podstawowe plus premie.
  • Elastyczne godziny pracy, praca hybrydowa.
  • Biuro w Gdańsku.
  • Dofinansowanie do okularów, wakacji, vouchery okolicznościowe.
  • Prywatne ubezpieczenie zdrowotne, karta Multisport.
  • Program zdrowotny, szkolenia, rozwój międzynarodowy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

02.10.2025

Technical Product Advisor with Polish

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...

Więcej informacji

02.10.2025

Customer Service Professional with Georgian

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Georgian...

Więcej informacji

02.10.2025

Technical Product Advisor with Italian

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia