Ogłoszenie numer: 10212533, z dnia 2025-09-01
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
- Obsługa klienta na najwyższym poziomie przez telefon i e-mail.
- Odbieranie połączeń przychodzących, realizacja celów.
- Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi.
- Wydajne i terminowe wykonywanie zadań.
- Dążenie do osiągnięcia celów jakościowych i zadowolenia klientów.
Wymagania
- Język: niemiecki (C1), angielski (A2).
- Doświadczenie w sprzedaży mile widziane.
- Biegłość w MS Office, umiejętności komputerowe.
- Motywacja, entuzjazm.
- Umiejętność ustalania priorytetów i planowania.
- Samodzielność.
- Rozwiązywanie problemów.
- Dokładność, umiejętności sprzedażowe, interpersonalne.
Oferujemy
- Rodzaj umowy do wyboru.
- Wynagrodzenie podstawowe plus premie.
- Elastyczne godziny pracy, praca hybrydowa.
- Biuro w Gdańsku.
- Dofinansowanie do okularów, wakacji, vouchery okolicznościowe.
- Prywatne ubezpieczenie zdrowotne, karta Multisport.
- Program zdrowotny, szkolenia, rozwój międzynarodowy.
Podobne oferty:
06.09.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Obsługa zgłoszeń klientów przez portal oraz e-mail. Rozwiązywanie spraw związanych z członkostwami. Rozpatrywanie reklamacji i udzielanie odpowiedzi na zapytania. Raportowanie błędów systemowych do zespołów technicznych. Konsultowanie przypadków naruszenia danych zgodnie z RODO. Aktualizacja dokumentacji procesowej...
05.09.2025
Referent ds obsługi klienta eksportowego
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Wielki Konopat
telefoniczna, mailowa i bezpośrednia obsługa klientów obecnych i potencjalnych (BZB), przygotowanie ofert handlowych, aktywna sprzedaż oferowanych usług i towarów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio...
05.09.2025
Pracownik obsługi klienta
Firma: Usługi- Handel - Gastronomia Czerniak Konstanty
Lokalizacja: dolnośląskie / Polkowice
OBSŁUGA KLIENTÓW. I TYDZIEŃ PRACY, I TYDZIEŃ WOLNY. GODZINY PRACY: I TYDZIEŃ 7:00-19:00; II TYDZIEŃ 19:00-7:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: KOMUNIKATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, CHĘĆ DO PRACY, WSPÓŁPRACA Z KLIENTEM.