- Codzienne wsparcie: Będziesz wspierać klientów w ich finansowych wyzwaniach, odpowiadając na pytania i proponując najprostsze rozwiązania.
- Budowanie relacji: Twoim zadaniem będzie tworzenie pozytywnych doświadczeń i budowanie trwałych relacji z klientami.
- Praca zespołowa: Będziesz współpracować z energicznym zespołem, aby osiągać wspólne cele.
- Język niemiecki: Znasz język niemiecki na poziomie co najmniej B2+/C1, co pozwoli Ci na swobodną komunikację z klientami.
- Komunikacja: Potrafisz jasno komunikować się i sprawnie rozwiązywać problemy.
- Orientacja na klienta: Rozumiesz, że klient jest w centrum wszystkich działań i potrafisz na nim skupić swoją uwagę.
- Nastawienie: Jesteś otwarty na współpracę i chętny do rozwoju.
- Dodatkowe korzyści: Otrzymasz bonus powitalny w wysokości 4000 PLN oraz pakiet relokacyjny, jeśli potrzebujesz go, aby dołączyć do naszego zespołu.
- Atrakcyjne wynagrodzenie: Oferujemy konkurencyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet benefitów, w tym LuxMed, MultiSport i kafeterię MyBenefit.
- Rozwój: Zapewniamy stabilne zatrudnienie w sektorze bankowym oraz profesjonalne szkolenia, które pozwolą Ci na ciągły rozwój.
- Atmosfera: Czeka na Ciebie wspierające środowisko i liczne inicjatywy integracyjne, takie jak Pizza Friday czy Karaoke Monday.
Podobne oferty:
02.10.2025
Technical Product Advisor with Polish
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...
02.10.2025
Customer Service Professional with Georgian
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Georgian...
02.10.2025
Technical Product Advisor with Italian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...