- Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej.
- Prowadzenie dokumentacji w systemie CRM.
- Rozwiązywanie problemów technicznych i udzielanie wsparcia w zakresie produktów cyfrowych i motoryzacyjnych.
- Budowanie pozytywnych relacji z klientami.
- Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta lub call center.
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. poziom C1).
- Dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2).
- Umiejętność rozwiązywania problemów i dobra organizacja pracy.
- Wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Pracę zdalną.
- Bogaty pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i system kafeteryjny.
- W pełni płatne szkolenie wprowadzające oraz wsparcie menedżera.
- Dofinansowanie do kursów językowych.
- Pracę w nowoczesnym biurze z możliwością rozwoju zawodowego.
Podobne oferty:
02.10.2025
Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf das, was wirklich zählt – die Bedürfnisse unserer Kunden. Ermitteln und lösen Sie Kundenanliegen, indem Sie frühere...
02.10.2025
Customer Support Specialist with German – Banking Service
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
As a Customer Support Specialist, you will serve as a trusted guide and digital companion for our customers in digital space. You will handle both telephone and written inquiries, primarily in German (approx. 5% in English) related to credit card. Responding to general questions about credit card products, self-services and...
02.10.2025
Happiness Support Agent z j. niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Stargard
Pomagać klientom w codziennych sprawach: odzyskiwanie hasła do konta, blokowanie i odblokowywanie kart płatniczych, wyjaśnienie pytań o przelewy, wspieranie klientów w obsłudze produktów bankowych, kierowanie klientów do odpowiednich działów, gdy sprawa wymaga dodatkowej pomocy. Znasz niemiecki na poziomie C1 i...