Ogłoszenie numer: 10304810, z dnia 2025-09-28
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
- Wsparcie klientów w codziennych sprawach finansowych.
- Znajdowanie prostych i skutecznych rozwiązań dla klientów.
- Budowanie pozytywnych relacji i doświadczeń klienta.
- Współpraca z zespołem w celu realizacji wspólnych celów.
Wymagania
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2+/C1.
- Umiejętność komunikacji i rozwiązywania problemów.
- Chęć pracy w zespole i rozwoju zawodowego.
- Orientacja na potrzeby klienta.
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub branży finansowej.
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie i benefity (m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa, kafeteria benefitów).
- Bonus powitalny i wsparcie relokacyjne, jeśli konieczne.
- Możliwość pracy hybrydowej z przewagą zdalnej.
- Stabilne zatrudnienie i rozwój w branży finansowej.
- Szkolenia i przyjazne środowisko pracy.
- Inicjatywy integracyjne i firmowe eventy.
Podobne oferty:
02.10.2025
Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf das, was wirklich zählt – die Bedürfnisse unserer Kunden. Ermitteln und lösen Sie Kundenanliegen, indem Sie frühere...
02.10.2025
Customer Support Specialist with German – Banking Service
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
As a Customer Support Specialist, you will serve as a trusted guide and digital companion for our customers in digital space. You will handle both telephone and written inquiries, primarily in German (approx. 5% in English) related to credit card. Responding to general questions about credit card products, self-services and...
02.10.2025
Happiness Support Agent z j. niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Kołobrzeg
Pomagać klientom w codziennych sprawach: odzyskiwanie hasła do konta, blokowanie i odblokowywanie kart płatniczych, wyjaśnienie pytań o przelewy, wspieranie klientów w obsłudze produktów bankowych, kierowanie klientów do odpowiednich działów, gdy sprawa wymaga dodatkowej pomocy. Znasz niemiecki na poziomie C1 i...