Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Ogłoszenie numer: 10305260, z dnia 2025-10-09

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Katowice

 

Opis stanowiska

  • Udzielanie wsparcia klientom w zakresie kart kredytowych oraz usług bankowych w języku niemieckim (ok. 5% w języku angielskim)
  • Rozwiązywanie pytań dotyczących produktów, aplikacji mobilnych i internetowych
  • Autoryzacja i obsługa działań na kartach: aktywacja, blokada, zamówienia nowych kart, odwołania, zgłoszenia reklamacji, zwroty i doładowania PIN-ów
  • Zarządzanie limitami kart, zmianami produktów i aktualizacja danych kontaktowych
  • Wspieranie korzystania z bankowości online i telefonicznej
  • Rejestrowanie skarg i inicjowanie działań goodwillowych
  • Przestrzeganie obowiązujących regulacji i procedur, ochrona danych klientów

Wymagania

  • Biegła znajomość niemieckiego (minimum C1) i bardzo dobra angielskiego (minimum B2)
  • Doskonałe umiejętności komunikacji i empatii
  • Umiejętność analizy potrzeb klienta i proponowania rozwiązań
  • Elastyczność i zdolność dostosowania się do zmieniających się tematów
  • Orientacja na klienta i zachowanie spokoju w trudnych sytuacjach
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i umiejętność cross-sellingu
  • Dobra znajomość obsługi komputera

Oferujemy

  • Pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku
  • Kompleksowe szkolenia i wsparcie na start
  • Pracę zdalną (100% online) i sprzęt komputerowy
  • Możliwości rozwoju zawodowego (szkolenia, mentoring)
  • Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie
  • Karty Multisport lub vouchery MyBenefit
  • Kursy językowe
  • Program poleceń pracowników z premiami
  • Dostęp do platform edukacyjnych (np. LinkedIn Learning)
  • Elastyczny grafik i dodatek za pracę na nocne zmiany
  • Wspierającą kulturę różnorodności i integracji
  • Programy well-being, wydarzenia zespołowe i aktywności integracyjne
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

27.10.2025

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem szwedzkim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat, Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu, Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń, Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia. Umiejętność pracy w zespole z pasją do technologii i dużym...

Więcej informacji

27.10.2025

Customer Service Advisor mit Deutschkenntnissen

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Mir sueched e motivierte Persoon, wo 1-Stern-Qualität bringt und gärn mit Mönsche i Schwyzertüütsch schwatzt. Verstanden? Dann bist du bei uns genau richtig! Deine Aufgaben: Bearbeitung von Kundenanfragen per Telefon, E-Mail oder Chat. Unterstützung bei technischen Fragen, Garantie- und Reklamationsfällen. Pflege und...

Więcej informacji

27.10.2025

Customer Service Advisor z językiem niemieckim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Odbieranie i obsługa zapytań klientów przez telefon, e-mail lub czat. Pomoc w sprawach technicznych, reklamacyjnych i gwarancyjnych. Wprowadzanie danych do systemu i aktualizacja informacji o klientach. Współpraca z innymi działami w celu szybkiego rozwiązania problemu klienta. Udzielanie informacji o produktach,...

Więcej informacji