Ogłoszenie numer: 10347821, z dnia 2025-10-18
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
- samodzielne prowadzenie korespondencji z klientami w języku niemieckim
- rozwiązywanie zgłoszeń wymagających analizy danych i wykorzystania narzędzi wewnętrznych
- obsługa zwrotów oraz zapytań związanych z ochroną danych
- wspieranie bieżących procesów administracyjnych w dziale BackOffice
Wymagania
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1) oraz komunikatywny angielski
- swoboda w pisaniu na klawiaturze i korzystaniu z komputera
- rozwinięta empatia, cierpliwość i uprzejmość w kontakcie z klientem
- gotowość do pracy stacjonarnej na pełen etat
Oferujemy
- premie powitalne oraz jasno określony system awansów
- wsparcie relokacyjne przy przeprowadzce
- pakiet benefitów, w tym prywatna opieka medyczna i karta sportowa
- dostęp do platformy szkoleniowej i programów rozwojowych
- pracę w zgranym zespole z przyjazną atmosferą
Podobne oferty:
06.11.2025
Customer Service Advisor mit Deutschkenntnissen
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Bearbeitung von Kundenanfragen per Telefon, E-Mail oder Chat. Unterstützung bei technischen Fragen, Garantie- und Reklamationsfällen. Pflege und Aktualisierung von Kundendaten im System. Zusammenarbeit mit anderen Abteilungen zur schnellen Problemlösung. Bereitstellung von Informationen zu Produkten, Bestellungen und...
06.11.2025
Młodszy Agent Obsługi Pasażerskiej
Firma: PPU „CZA-TA” NICIAK sp.j.
Lokalizacja: mazowieckie / Nowy Dwór Mazowiecki, Port Lotniczy Warszawa Modlin
Kompleksowa obsługa pasażera w terminalu lotniska. Przeprowadzanie odprawy biletowo-bagażowej (check-in). Sprawdzanie dokumentacji podróżującego. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi WELCOME. Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację. Znajomość języka polskiego. Umiejętność...
06.11.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
Firma: AMIGO-HURT Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na stanowisku pracy, aktualizowanie...