- Obsługa klientów (w zakresie pre/after sales)
- Rozwiązywanie problemów technicznych
- Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe
- Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących
- Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi
- Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i w piśmie (min. C1)
- Doskonała umiejętność obsługi komputera oraz MS Office
- Umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
- Przyjazne podejście do klientów
Mile widziane: - Doświadczenie w obsłudze klienta (pre/after sales, e-commerce, wsparcie techniczne)
- Praca w nowoczesnym biurze w Global Office Park, w samym sercu Katowic.
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna (LuxMed), kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie, szkolenia językowe.
- Atrakcyjny bonus za zarekomendowanie Twoich znajomych do pracy z nami
- Przyjazne, międzynarodowe środowisko pracy
- Wiele możliwości rozwoju kariery zawodowej
Podobne oferty:
07.12.2025
Customer service specialist in the automotive industry with German
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Staying...
07.12.2025
Customer Advisor with Norwegian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering satisfaction and trust....
07.12.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Profesjonalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej, z zachowaniem najwyższych standardów firmy. Aktywne dążenie do realizacji i przekraczania wyznaczonych wskaźników zadowolenia klienta (Customer Satisfaction). Skuteczne rozwiązywanie zgłoszeń oraz dogłębne zrozumienie potrzeb...