- Udzielanie wsparcia klientom w zakresie produktów i usług finansowych.
- Pomoc w rozwiązywaniu bieżących zapytań i znajdowanie praktycznych rozwiązań.
- Budowanie pozytywnych relacji oraz dbanie o wysoki standard obsługi.
- Współpraca z zespołem w celu realizacji wspólnych celów.
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2+/C1).
- Komunikatywność i umiejętność sprawnego reagowania w różnych sytuacjach.
- Otwartość na współpracę oraz chęć uczenia się nowych rzeczy.
- Orientacja na klienta i wysoka kultura osobista.
- Bonus powitalny 4000 PLN.
- Możliwość pracy w modelu hybrydowym (z przewagą pracy zdalnej).
- Atrakcyjne wynagrodzenie i szeroki pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, kafeteria).
- Wsparcie w relokacji – jeśli zdecydujesz się przenieść.
- Stabilne zatrudnienie oraz szkolenia podnoszące kwalifikacje.
- Przyjazną atmosferę, inicjatywy integracyjne i pozytywną energię w codziennej pracy
Podobne oferty:
04.12.2025
Konsultant ds. Wsparcia Produktowego
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Prowadzenie rozmów oraz udzielanie odpowiedzi klientom poprzez telefon, e-mail, czat i social media Wyjaśnianie kwestii użytkowych dotyczących produktów i analizowanie prostych problemów technicznych Obsługa zgłoszeń serwisowych i nadzorowanie procesu naprawy urządzeń Praca zgodnie z procedurami projektowymi i...
04.12.2025
Customer Service Advisor mit Deutschkenntnissen
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Bearbeitung von Kundenanfragen per Telefon, E-Mail oder Chat. Unterstützung bei technischen Fragen, Garantie- und Reklamationsfällen. Pflege und Aktualisierung von Kundendaten im System. Zusammenarbeit mit anderen Abteilungen zur schnellen Problemlösung. Bereitstellung von Informationen zu Produkten, Bestellungen und...
04.12.2025
Specjalista Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Z filiżanką gorącej, aromatycznej kawy w dłoni otwierasz czat i wkraczasz w wirtualny świat klientów, gotowy na nowe wyzwania. Pierwszy kontakt dnia: czas na rozmowy telefoniczne z niemieckojęzycznym klientem. Jesteś jak barista-doradca — kiedy klient pyta o ustawienia młynka, Ty odpowiadasz z precyzją, rzeczowo,...