- Reprezentuj znaną markę sprzętu elektronicznego, pomagając klientom poprzez telefon.
- Obsługuj gwarancje i koordynuj procesy naprawcze.
- Organizuj zwroty, przyjęcia, reklamacje, aby zapewnić jak najlepszą obsługę klienta.
- Poprowadź klientów przez cały proces zakupowy odpowiadając na pytania i proponując najlepsze rozwiązania w kwestiach ubezpieczeń.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (poziom C1/C2), zarówno w mowie, jak i piśmie.
- Znajomość pakietu Microsoft Office.
- Doskonała kultura telefoniczna i umiejętności rozwiązywania problemów.
- Zdolność do pracy w zespole, pozytywne nastawienie i empatyczna natura.
- Wynagrodzenie bazowe 7 500 PLN brutto na umowie o pracę +bonus do 800 PLN.
- Nowoczesne miejsce pracy w Global Office Park w sercu Katowic.
- Fantastyczny pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna (LuxMed), kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie, szkolenia językowe.
- Atrakcyjne bonusy za polecenie znajomych.
- Wiele możliwości rozwoju - zarówno profesjonalnego jak i osobistego.
Podobne oferty:
18.12.2025
Lider elektroniki z j. niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
odbieranie połączeń od niemieckojęzycznych klientów pomoc w sprawach napraw, gwarancji, części i drobnych usterek szukanie rozwiązań na odległość dobieranie produktów do klienta w odpowiedzi na jego potrzeby praca z systemem CRM niemiecki na poziomie C1 - płynnie, pewnie, bez stresu odrobina technicznej intuicji /...
18.12.2025
Customer service specialist in the automotive industry with German
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Staying...
18.12.2025
Customer service specialist in the automotive industry with Italian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Staying updated on the latest...