Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Ogłoszenie numer: 9229393, z dnia 2024-09-12

Concentrix

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Katowice

 

Opis stanowiska

  • Obsługa klientów telefonii komórkowej - połączenia przychodzące oraz wiadomosci mailowe
  • Wprowadzanie danych do systemu

Wymagania

  • Znajomość języka niemieckiego B2
  • Otwartość w relacjach z klientami
  • Umiejętność swobodnej komunikacji

Oferujemy

  • Umowę o pracę na pełen etat lub umowę zlecenie
  • Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 6800 zł brutto + bonus
  • Praca w systemie zmianowym (7:00 – 20:00)
  • Rzetelne przygotowanie do pracy
  • Praca zdalna lub w komfortowym biurze w Katowicach
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie
  • Realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

16.09.2024

Konsultant ds. Relacji z Klientami z Językiem Ukraińskim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Zakres obowiązków : Obsługa połączeń wychodzących (audio, video). Budowanie i utrzymanie relacji z klientami. Tworzenie ofert dostosowanych do potrzeb klientów. Wprowadzanie danych do systemu. Wymagania : Biegła znajomość języka polskiego (min. C1) oraz ukraińskiego (min. B2). Umiejętności sprzedażowe i...

Więcej informacji

16.09.2024

Customer technical support specialist with Swedish

Firma: Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Responsibilities: Handling telephone calls from technicians and installers of photovoltaic equipment Diagnosing and resolving incoming calls Controlling the correct resolution of technical faults that occur Cooperation with other levels of technical support and service engineers Entering data into the system Ensuring high...

Więcej informacji

16.09.2024

Konsultant ds. klienta z językiem niemieckim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Ursynów

Komunikowanie się z klientami telefonicznie i mailowo. Wsparcie klientów w rozwiązywaniu problemów oraz zapewnianie wysokiej jakości obsługi. Oferowanie pomocy w kwestiach technicznych, rozliczeniowych i innych. Udzielanie precyzyjnych informacji, dbanie o zadowolenie klientów. Eskalowanie trudniejszych przypadków do...

Więcej informacji