- Pomoc klientom przez telefon, e-mail, czat i media społecznościowe,
- Analiza potrzeb klientów i budowanie relacji,
- Podnoszenie jakości obsługi i satysfakcji klientów.
- Niemiecki na poziomie C1, angielski B1/B2,
- Umiejętność obsługi komputera i dbałość o szczegóły,
- Zdolności komunikacyjne i rozwiązywania problemów,
- Doświadczenie w obsłudze klienta jako atut.
- Umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie,
- Szkolenia, mentoring i program rozwoju,
- Pakiet benefitów: LuxMed, MyBenefit, MultiSport, dni pizzy,
- Możliwość pracy zdalnej lub w nowoczesnym biurze w Szczecinie.
Podobne oferty:
05.01.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Czeskim w Branży Motoryzacyjnej
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Obsługa klientów Volkswagena przez telefon, chat i e-mail, zapewniając profesjonalizm i zaangażowanie. Dokumentowanie interakcji i działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy doświadczeń klientów. Przekazywanie dokładnych informacji na temat produktów i usług Volkswagena. Okazywanie entuzjazmu i...
04.01.2025
Customer Support Specialist with German
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Your responsibilities: Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end users...
04.01.2025
Konsultant z językiem niemieckim B2
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek związanych z produktami Vodafone Identyfikować problemy i...